sirpez Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Har det noe å si om man har en europeisk versjon eller en amerikansk versjon? Har nemlig laget en char på samme server som mine amerikanske venner, men de er liksom ikke der...
Canute Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Ja det er stor forskjell. 1. Serverene er helt forskjellige, du spiller på server i frankrike mens de spiller på en i USA. 2. Av en eller annen merkelig grunn har de kalt serverene for det samme i USA som i europa. :/ 3. For å kunne spille på server i USA må du ha amerkansk kopi. (Er snakk om at du skal kunne bruke din europeiske versjon i USA men det vet jeg ingenting om. Kan være det skjer om et år ... men ville ikke stolt på det ) Endret 20. april 2005 av Zevz0r
sirpez Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 (endret) Pokker.. Kjøpte det jo sånn at jeg kunne spille med folkene fra swg.. Hvis jeg får en i N-Amerika til å sende meg en amerikansk versjon av spillet, og deretter bruker den kontoen jeg har laget her med den europeiske versjonen. Ville jeg da kunne spille på amerikanske servere? Endret 20. april 2005 av sirpez
Canute Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det du trenger å gjøre er å få noen til å kjøpe spillet + betale måndetlig avgift. Kunne jo avtalt dette via paypal eller.no men jeg vet ikke hvordan du ordner ting. Så trenger du tror jeg bare å skifte på en liten fil hvor du velger om den skal ha amerikansk eller europeiske realmer.
nåvi Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nei desverre. Du må ha den amerikanske versjoen av spillet og lage en konto med den keyen som følger med der. Kontoen du har laget med den europeiske versjonen virker kun på europeiske servere.
-=Toasted=- Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er forøvrig i UK. hva da? serverne ligger i paris...
Arne_F Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Amerikansk versjon= Amerikanske servere. Europeisk versjon= Europeiske servere.
icarus1983 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det du trenger å gjøre er å få noen til å kjøpe spillet + betale måndetlig avgift. Kunne jo avtalt dette via paypal eller.no men jeg vet ikke hvordan du ordner ting. Så trenger du tror jeg bare å skifte på en liten fil hvor du velger om den skal ha amerikansk eller europeiske realmer. Har spilt WoW på US realms siden desember. Kjøpte en key på www.gamersloot.com (de sender deg ett bilde av cd-key'en noen timer etter at du bestiller), registrerte kontoen og patchet beta klienten jeg hadde spilt med. Nå trekker dem fra VISA kortet mitt hver mnd. Ikkeno problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå