Lucas Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) På fredag starter det som blir Forgotten Honor sin #2 camapign som er basert på Forgotten hope modifikasjon til Battlefield 1942. Litt om: Du velger hvilken side du vil kjempe for, enten axis eller allied, du blir beodret til ett kompani hvor du starter med ranger som "rekrutt". Etterhvert som du kommer på treninger og kamper og presterer godt og vise vilje og mot blir du forfremmet iløpet av kort tid, alt dreier seg om disiplin og rank. Forgotten Honor er en World-Wide turerning, noe som gjør at du må snakke engelsk, man bruker Teamspeak 2. Jeg deltok i #1 campaign og dette en ekstrem god opplevelse, du møter nye folk fra overalt på vår lille klode ! Forgotten Honor har flere spill servere, 2 public og flere trenings og kamp servere som brukes. Det er "Divisonal" trening 1 gang i uken før neste kamp, dette er den viktigste av alle trening fordi her legges grunnleggende taktikker, og du får sett kartet nøye før kampen starter. Kompani lederen lager deretter taktikkene til sitt kompani, hvert kompani får hver sin oppgave, f.eks. Beskytte ett flag, angripe og mye mer ! Kampene varer 6 timer i strekk, men det er en pause på 10 eller 15 minutt en gang. For dere som ikke engang har prøvd Forgotten Hope moden så anbefaler jeg det, denne "campaignen" endret hele mitt syn på WW2 moden ! Det er veeeldig mange nordmenn som er med her og, så jeg kan nesten garantere at du kommer i samme kompani som 1 nordmann ! Det kreves at du snakker engelsk, møter opp på trening, hvis du ikke kan så må du gi beskjed ! Det kreves også reskepkt for de med høyere rank enn deg. Jeg anbefaler alle som kunne ha interesse for å drive på med skikkelig organisert spilling om å hive seg med her ! rank = rang Endret 21. april 2005 av Lucas
Epsilon- Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Er med jeg, var med på campaign 1 og. Kan virkelig anbefale Forgotten Honor Er masse nordmenn med også. Btw. Heter du lucas i [F|H]?
Lucas Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 (endret) Nei, jeg er "Knut" ! Jeg spillte 4 kamper i #1 campaign og kom opp til sergant faktisk Nå har jeg fått tilbud om en enda høyere rang, du får nok se snart <3 allied Endret 20. april 2005 av Lucas
Lucas Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 (endret) *Bump* Nå er registrering åpnet ! Hvis du vil satse på infanterist, så er jeg nestkommanderende i Queens kompaniet på allied ! WWW.FORGOTTENHONOR.COM Endret 21. april 2005 av Lucas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå