Gå til innhold

Logitech Cordless Mouseman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ikke du får tak i skjemaet, så ringer du til Logitech`s support, og sier at mottageren din har sluttet å fungere. Vel og merke bør jo da dette være innenfor garantiperioden. Husker ikke helt om Logitech har utvidet garanti, men det finner du ut av på http://www.logitec.no

 

Når du så får kontakt med support, så vil vedkommende mest sannsynlig be deg om å sende saker og ting til oppgitt adresse. Du får som jeg, beskjed om å klippe av USB/PS/2 pluggen og ta ut kula og sende disse avgårde.

 

Deretter går det ca 2-3 uker og du mottar en ny komplett Mouseman med søkke og snøre.

 

Det koster ingenting å prøve. Glem å fortelle at du har fått revet ut kabelen av mottageren. Da er du ute på tynn is.

 

Ha en god mus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...