Gå til innhold

Post dine Guildwars builds!


Anbefalte innlegg

Etter at jeg leste i den andre tråden at der var postet noen builds tenkte jeg det var lettere hvis vi samlet buildsene i en tråd.

 

Så jeg begynner med noen monk builds jeg har kjørt:

 

 

Protection Monk:

 

Protection: 12+1

Divine: 12

 

Reversal of fortune

Shield of Deflection {E}

Aegis

Life Bond

Mend Condition

Shielding Hands

Guardian

Remove hex/res

 

Life bond + Shielding Hands/Shield of Deflection/Guardian på focused target. Spam reversal. Hiv på Aegis når du ser det passer og bruke remove hex for å få vekk backfire/migraine fra andre monker.

 

Healing Monk:

 

Healing: 12+1

Divine: 12

Protection: 3

 

Orison of Healing

Signet of Devotion

Word of Healing

Healing Breeze

Healing Seed

Mend Ailment

Remove Hex

Res

 

Dette er den typiske spam healing monken. Spam orison/signet(energy management)/word for vanlig heals. Seed på focused target og breeze for å counter DoT conditions/spells. Remove hex for å fjerne backfire/migraine fra andre monker og mend ailment for å fjerne cripple på relic maps eller andre ganger cripple kan ødelegge.

En fin hybrid for denne siste monken er forsåvidt å kjøre reversal of fortune inn (gjerne for breeze eller res) siden denne spellen ikke bare fjerner neste skade spilleren får men _også_ healer. I tillegg er den spammable. Dette forutsetter at du tar litt ut av divine og mer inn i Protection.

En annen fin strategi av og til kan være hvis du går mesmer secondary, hiver inn litt inspiration og tar med channeling for energy management.

 

Du kan også alltid bruke det velkjente trikset med vengeance/divine intervention for resurrect. Men det som er enda morsommere er hvis du tar med glyph of sacrifice + restore life/resurrect. Når folk stripper enchantments og han ikke dør begynner de å si at du cheater :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...