Steina Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Når jeg kobler til en ekstra skjerm på bærbaren, kan jeg kun bruke den som "utvidet skrivebord". Hvordan får jeg til vise det samme på begge skjermene? Har Xp Pro (norsk)
zjulik Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Vet ikke hva slags skjermkort du har...på min stasjonære PC m Nvidia-kort gjør jeg det på avansert inne i skjerm-kontrollpanelet, der jeg kan velge singel, dual, clone og no greier. Det finnes vel ellers en røys med programmer som gjør sånt.
adder1972 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Høyreklikk* på dektop/skrivebordet ditt, velg Egenskaper, og deretter fanen Innstillinger. Nede til venstre kan du krysse bort for "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen". S *) Høyreklikk kan erstattes med "høyreklikk-knappen" for de som liker shortcuts. Bruk WindowsKnapp+D for desktop/skrivebord, og så HøyreklikkKnappen (den mellom høyre WindowsKnapp og høyre CTRL) for å høyreklikke. Endret 20. april 2005 av adder1972
Steina Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Høyreklikk* på dektop/skrivebordet ditt, velg Egenskaper, og deretter fanen Innstillinger. Nede til venstre kan du krysse bort for "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen". S *) Høyreklikk kan erstattes med "høyreklikk-knappen" for de som liker shortcuts. Bruk WindowsKnapp+D for desktop/skrivebord, og så HøyreklikkKnappen (den mellom høyre WindowsKnapp og høyre CTRL) for å høyreklikke. Hva med å lese inlegget mitt, eller topic, eller lære deg og lese i hele tatt? Takk til zjulik, fant det ut..
DesertGlow Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det var da voldsomt så hissige vi var her da.... Ro dere ned litt folkens
Steina Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Takk for vennlig svar ... Sorry, men sjønte ikke hvordan du kunne lese så feil. Selv jeg lesere feil noen ganger, men ikke så mye
Cilleron Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Steina: det er ikke han som har lest feil...han skrev jo "krysse BORT" og da har du en funkjsonsknapp på tastaturet som heter "crt", trykker du den får du to skjermer med samme bilde.
Steina Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 (endret) Steina: det er ikke han som har lest feil...han skrev jo "krysse BORT" og da har du en funkjsonsknapp på tastaturet som heter "crt", trykker du den får du to skjermer med samme bilde. wow.. I am confused EDIT: Har lest inleggene ca 10 ganger nå, og tror jeg sjønner hva han skulle frem til. Tror faktisk jeg prøvde det også, men det gikk ikke.. Damn.. så jeg leste feil (som jeg sa jeg gjør) huff.. beklager Endret 20. april 2005 av Steina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå