Gå til innhold

Hvordan få 2 skjemer til å vise det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kobler til en ekstra skjerm på bærbaren, kan jeg kun bruke den som "utvidet skrivebord".

Hvordan får jeg til vise det samme på begge skjermene?

Har Xp Pro (norsk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva slags skjermkort du har...på min stasjonære PC m Nvidia-kort gjør jeg det på avansert inne i skjerm-kontrollpanelet, der jeg kan velge singel, dual, clone og no greier.

Det finnes vel ellers en røys med programmer som gjør sånt.

Skrevet (endret)

Høyreklikk* på dektop/skrivebordet ditt, velg Egenskaper, og deretter fanen Innstillinger. Nede til venstre kan du krysse bort for "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen".

S

*) Høyreklikk kan erstattes med "høyreklikk-knappen" for de som liker shortcuts. Bruk WindowsKnapp+D for desktop/skrivebord, og så HøyreklikkKnappen (den mellom høyre WindowsKnapp og høyre CTRL) for å høyreklikke.

Endret av adder1972
Skrevet
Høyreklikk* på dektop/skrivebordet ditt, velg Egenskaper, og deretter fanen Innstillinger. Nede til venstre kan du krysse bort for "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen".

S

*) Høyreklikk kan erstattes med "høyreklikk-knappen" for de som liker shortcuts. Bruk WindowsKnapp+D for desktop/skrivebord, og så HøyreklikkKnappen (den mellom høyre WindowsKnapp og høyre CTRL) for å høyreklikke.

Hva med å lese inlegget mitt, eller topic, eller lære deg og lese i hele tatt?

Takk til zjulik, fant det ut..

Skrevet
Takk for vennlig svar ... :no:

Sorry, men sjønte ikke hvordan du kunne lese så feil.

Selv jeg lesere feil noen ganger, men ikke så mye :p

Skrevet

Steina: det er ikke han som har lest feil...han skrev jo "krysse BORT" og da har du en funkjsonsknapp på tastaturet som heter "crt", trykker du den får du to skjermer med samme bilde.

Skrevet (endret)
Steina: det er ikke han som har lest feil...han skrev jo "krysse BORT" og da har du en funkjsonsknapp på tastaturet som heter "crt", trykker du den får du to skjermer med samme bilde.

wow.. I am confused

EDIT: Har lest inleggene ca 10 ganger nå, og tror jeg sjønner hva han skulle frem til.

Tror faktisk jeg prøvde det også, men det gikk ikke..

Damn.. så jeg leste feil (som jeg sa jeg gjør) :ermm:

huff.. beklager

Endret av Steina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...