GRendal Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 hei alle sammen! er lvl 14 human warlock på sylvanas og surrer rundt i westfall nå! Men jeg dør endel, og hater ghostruns....og jeg er helt habil spiller egentlig (tror jeg da ) Her er problemet mitt: jeg levler så sakte synes jeg, snakker sånn ca 1 lvl pr 3 timer nå WoW eksperter der ute, hvor bør jeg dra og hva bør jeg gjøre fram til ca lvl 25 ca? TUSEN takk for hjelp
neb Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Grind hele tiden. Ta alle quests du kommer over. Selv har jeg lvla opp til 18 med min rouge på ca 8 t med gameplay! edit: korreksjon Endret 19. april 2005 av bigben247
proove Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Du kan jo ta deg til IF. så springer du ned til ,LochModan eller utenfor if masse quester der.
GRendal Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Grind hele tiden. Ta alle quests du kommer over. Selv har jeg lvla opp til 18 med min rouge på ca 8 t med gameplay! edit: korreksjon såpass ja! tok meg 7 timer til lvl 11! så loch modan er ikke like stressende som westfall?
GRendal Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Du kan jo ta deg til IF. så springer du ned til ,LochModan eller utenfor if masse quester der. jepp. har dratt tette Qs der
Amon Amarth Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) jeg har en lvl 17 mage, brukt mange dager på den, mainly cause my computers fucked... men det er ikke problemet, jeg er for svak til å gjøre quests i lakeshire, og gjort alle questene i westfall, hvor skal jeg gå får å grinde/curfe? Har vært i Loch Modan og gjort questene der også, mente du at jeg burde curfe der? er human. Endret 19. april 2005 av Amon Amarth
nåvi Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Loch Modan (øst for IF) eller Darkshore (Kalimdor, NE sone nr 2). http://www.worldofwar.net/cartography/worl...easterncont.php og http://www.worldofwar.net/cartography/worldmap/kalimdor.php for å se hvor de forskjellige sonene ligger.
GRendal Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 tusen takk alle sammen så langt! men kan noen si meg konkret hvor jeg bør dra og hva jeg bør gjøre? er lvl 14 warlock. hvilke quests lønner seg
Omar Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det her høres ut som mitt første møte med wow. Det var i en eller annen beta. WoW var så og si det første MMORPG jeg noensinne hadde spillt, så jeg hadde ikke så mye erfaring. Levlinga gikk dreigt, og jeg hadde noen små problemer med diverse ting i starten. Jeg spellte fyren min opp til lvl 20, før jeg begynte på en ny fyr. Andre gangen fra 1-20 gikk dobbelt så fort. Når man først har setti seg litt inn i spillet går alt mye lettere. Loch Modan, og Westfall er fine områder for deg. Om du har gjort de fleste 10-13(15) questsa i westfall, så dra til Loch Modan. Og når du føler det begynner å bli for vanskelig der, så dra til Westfall igjen. Når du er rundt lvl 17-18, så ta en tur til redridge mountains... Alt går mye bedre når du får setti deg inn i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå