Gå til innhold

en quest kalt A Future Task, trenger litt info her


Anbefalte innlegg

da jeg gjorde uldaman for en stund siden fikk jeg platinum diskene, de førte meg på jakten etter Uldum diskene, litt underholdende quest.

 

da jeg hadde undersøkt uldums porter i tanaris fikk jeg i oppdrag om å dra til ironforge, greit nok det, heart stona dit, der får jeg questen a future task, da skulle jeg snakke med en fyr i IF som var 10 meter vekk, .2 gull reward, men ingen ting etter det, sjekka allakhazam og fikk fram dette: hvordan kan jeg som alliance besøke Thunderbluff?!?

 

Objectives:

Speak with Sage Truthseeker in Thunder Bluff.

 

Game Description:

Well <Name>... we seem to be at an unfortunate impasse. We know what we need - the Plates of Uldum - but we have no idea where they might be. We will research this, and then devise a solid plan of attack. I have a couple ideas where to start looking; I have high hopes that soon, we'll be asking you to rejoin our efforts to discover the truth.

 

Sage Truthseeker needs to be informed on this, <Name>; no doubt, he also wants to thank you personally for one again heeding the call.

Endret av arlion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hjelper jo ikke det, skal jo se på den treige quest saken, da er det kjipt med en hel by av horde players +lvl 55 guards som aldri slutter å følge etter deg (hadde en av vaktene fra barrens grensa mot stonetalon etter meg, fulgte meg nesten til Ratchet :|)

 

|\Sp33D/|

------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...