hemo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Etter nokon månader plar ikon i SysTray (ved klokka på oppgavelinje) forsvinna. Service'en (tjenesten) er i gang, men ikonet er borte vekk. Måten eg omgår dette på, er å finna service'en i Task Manager (oppgavebehandling), terminera den, for så å starta aplikasjonen på ny. Då først dukkar symbolet opp. Eg opplev dette på fleire Windows-PCar, men finn ikkje ut kva som eigentleg er feil. Hjelp?
TCi Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Mulig det er noe med "skjul inaktiveprogrammer" Høyreklikk på oppgavelinjen -> Egenskaper Nederst finner du instillinger for inaktiveprogrammer. EDIT: Når programmene skjules, så dukker det opp en pil til venstre i systray'et som du kan klikke på for å vise de. Endret 19. april 2005 av TCi
hemo Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Eg trur ikkje feilen ligg i sjølve skjulinga. Feilen dukkar ikkje alltid opp. Nokon gongar kan eg starta maskina på ny, for å få fram dei "manglande" ikona. Andre gongar er dei vekke etter omstart også. Om eg klikker Tilpass-knappen på Oppgavelinje (under Egenskaper for Oppgavelinje og Start-meny), får eg opp vedlagd liste. Ting som å ta vekk haka for "Skjul inaktive ikoner", lagre og evt. på igjen - har ingen innverknad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå