Kim Roger Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 http://wowvault.ign.com/View.php?view=Talents.View
Cro Cop Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Står det at man kan slette talent points hvis man er misfornøyd? Jeg starta forresten min første karakter som warrior, og har ikke gjort de beste valgene med talent points. Kan man gjøre det om igjen?
Bad_Byte Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Ja, ta turen til din warrior trener og velg "I want to unlearn....", i første omgang vil dette koste deg 1G om det blir en neste gang så koster det deg 5G. Det vil "frigjøre" talent poengene slik at du kan sette dem på ny. Edit: D'oh! Endret 19. april 2005 av Bad_Byte
GnomiS Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hvis du går til en trener i din rase, i dette tilfelle warrior trainer, kan du slette talentsa dine for å bygge dem opp på nytt. Dette gkoster 1 G første gang, 5G andre og stiger jevnt å trutt til 50 G (tror jeg).
Cro Cop Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Da har jeg alle talent points og kan kjøpe alle talent builds, til samme pris som før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå