GRendal Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 jaja folkens. Er en lvl 14 human warlock på Sylvanas serveren, og har utforsket Goldshire ganske bra. Har også vært i kharados en tur. Men westfall er slitsomt, og ghost runs er ikke akkurat favoritt-delen av spillet. Så kunne tenke meg å lvle litt fortere, trekker jeg mer enn en mob i westfall brenner det på dass. Hvor kan jeg dra og lvle meg fra 14 og sånn ca opp til 17-18? TAKKer FOR SVAR
Bautastein Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Du mener Kharanos? Dra videre nordøst til Loch Modan. Her, og i westfall lvler du fra 10-20. Deretter kan du dra til Wetlands.
GRendal Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Du mener Kharanos? Dra videre nordøst til Loch Modan. Her, og i westfall lvler du fra 10-20. Deretter kan du dra til Wetlands. ÖK! hvordan er difficulity lvlen i loch modan vs. westfall?
Jeremy Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Du mener Kharanos? Dra videre nordøst til Loch Modan. Her, og i westfall lvler du fra 10-20. Deretter kan du dra til Wetlands. ÖK! hvordan er difficulity lvlen i loch modan vs. westfall? Likt
Bautastein Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Du mener Kharanos? Dra videre nordøst til Loch Modan. Her, og i westfall lvler du fra 10-20. Deretter kan du dra til Wetlands. ÖK! hvordan er difficulity lvlen i loch modan vs. westfall? Likt På papiret er det likt, men i virkeligheten er det litt mer progressivt i loch modan. Personlig følte jeg det var lettere her, ettersom de mer vanskelige mobsene var lenger unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå