Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..::Update::..

 

Da var det en ny update ja :)

 

nå har jeg alle planer klare her.. det blir Et stort midi tower kabinett som nå er pussa og lakka. fargene jeg brukte var svart-metallic utapå og gull inni.

 

Jeg har driver nå og vasker bort all maling og lim på et xbox merke som jeg skal sette i front.

 

Plexi plater blir kjøpt inn på mandag. Jeg skal ha plexi i "taket" og i side døra/dørene.

i den i siden skal det stå 2 stk vifter med en tøff fan grill.

 

Jeg har lakka alt ferdig nå venter så det skal tørke ordentlig før jeg vasker av støv og annen møkk som måte være på kabinettet.

 

tror dette kan bli en ganske så tøff pc.

 

ang. xbox merke : det skal festes i front, skal skjære ut en liten greie i kabinett døra så jeg skal få satt den ordentlig fast. det skal stå en grønn led og lyse opp i xbox merket.

 

Jeg vill ha en logo på den ene siden av kabinettet. tror jeg skal lage en i photoshop og klippe inni og spraye og bruke det som en slags mal. tror det blir en tøff efekt :p

 

 

Før jeg lakka (klikk for større bildet)

bd01e367.jpg

Etter lakking, side (klikk for større bildet)

a91033bb.jpg

Etter lakking, bak (klikk for større bildet)

56c28997.jpg

side 2 (klikk for større bildet)

017cc825.jpg

Deler lakka i gull (klikk for større bildet)

4e71f100.jpg

deler lakka i annen vinkel (klikk for større bildet)

ca1b5843.jpg

Side dør lakka svart (klikk for større bildet)

83f2be7d.jpg

Side dør lakka svart (klikk for større bildet)

13ee34f7.jpg

 

Er ikke sikker på når ny update kommer :) håper det blir snart ;)

 

 

Er ikke en fotograf så bildene kan være dårlig :/

Lenke til kommentar

hehe... det med at det er like mye lakk alle steder er pga mine penge problemer :( jeg skal kjøpe flere bokser med spray.

 

men det er tøft som det er egentlig.. det bak hovedkortet trenger ikke så mye lakk akkuratt kommer ny update i kveld.

 

takker for positiv tilbakemelding.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
er vell litt dumt å vente på oppdatering nå, er jo over 1 måned siden han har updatet, er sikkert ferdig med den han

hm.. han er nok ikke ferdig... (ikke såvidt jeg har skjønt) har prøvd å mase litt på han når jeg har møtt han, men han sier at han ikke har hatt tid) så vi får krysse fingrene og håpe på noe snart

Lenke til kommentar
er vell litt dumt å vente på oppdatering nå, er jo over 1 måned siden han har updatet, er sikkert ferdig med den han

hm.. han er nok ikke ferdig... (ikke såvidt jeg har skjønt) har prøvd å mase litt på han når jeg har møtt han, men han sier at han ikke har hatt tid) så vi får krysse fingrene og håpe på noe snart

hehe, håper no på det

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...