Gå til innhold

Noe rart med Word. Dum hjelpe-katt..

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Satt her og skrev en stil her om dagen, da den dumme hjelpekatten kom og sa meg noe. Jeg brydde meg jo ikke og jeg svarte bare ja. Så gjorde den sånn at alle tegnene ble helt herpa (se bildet). Noen hotte hint?

Endret av Tomat-Ulf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er vel alle enige om at den Office-hjelperen ikke er den smarteste i verden men det spørs om ikke brukeren må være med å ta litt av ansvaret her...

Klikk på >>-tegnet helt til høyre på verktøylinjen standard for å få frem de knappene som er skjult. Tegnet er rett ved siden av knappen for hjelp (med spørsmålstegn på). Du vil da få frem en knapp som ser ut som de speilvendte P-ene du har i dokumentet ditt. Klikk på den så vil disse merkene skjules igjen.

Til orientering: Den funksjonen er for å vise hvilke blanke tegn (Enter, linjeskift, tabulator, mellomrom, sideskift, inndelingsskift, spalteskift etc) som er brukt i dokumentet slik at det skal være lettere å formatere ulike deler av et dokument og se hvorfor tekst og andre elementer oppfører seg slik de gjør.

Skrevet
Fordi du klikket på feil sted. Jeg gjentar: På >>-tegnet som ER VED SIDEN av Hjelp-knappen (den med et spørsmålstegn).

Du er snill du! Takk! :thumbup:

(Å være trøtt og dum er ikke bra.)

Skrevet

Om det er noe trøst: Det spørsmålet får jeg omtrent daglig i forbindelse med kursing og undervisning, det er ingen grunn til å føle seg dum :) Og takk for tilbakemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...