Airborne Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 jeg har aldri skjønt hvordan jeg skal kunne brenne en film jeg har på dataen for så å kunne se den på tv'en via dvd spilleren i stua. Har cyberlink programvaren og nyere update, men den inneholder så mange bugs at jeg skal ha flaks om den i det hele tatt starter å brenne. den har brent 2 filmer, men nå starter den bare ikke lenger. så noen tips til programmer? -Kristoffer
_Adler_ Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) Hvilken filmfil snakker vi om her? I hvilket format vil du brenne ut dvden? Endret 18. april 2005 av _Adler_
Airborne Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Hvilken filmfil snakker vi om her? I hvilket format vil du brenne ut dvden? avi filer
miCro Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Har du planlagt å brenne ut .avi filer for å se de på dvd-spilleren din? Eller skal du konvertere de til (s)vcd filer først?
Airborne Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 brenne dem i dvd brenneren for å se de på dvd spilleren
miCro Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Såpass har jeg skjønt. Det jeg egentlig spurte om var om din dvd-spiller støtter avspilling av .avi filer? Hvis ikke må du konvertere filen til et format den klarer å lese av, f. eks. svcd. Det kan du gjøre med Cucusoft Converter Pro.
Chevelle Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 dvdSanta er enkelt og bruke dekker nok ditt behov. Der kan du gjøre om de fleste filformat til vob filer og brenne ut på en dvd plate
Airborne Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 takker. dvdsanta var et bra program. bra kvalitet ble det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå