Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med FTP program , hjelp.


Anbefalte innlegg

Heisann!!!

 

Jeg har hatt Bulletproof FTP Server programmet oppe og det funka.

Så skulle jeg formatere HDD og legge inn FTP programmet igjen. Lastet ned fra www.bpftpserver.com men jeg får et problem når jeg lager grupper.

Jeg skal ha vær bruker tilknyttet gruppene og legge sharingen på gruppene siden det er letest. Men jeg får ikke legge noe under gruppene. Det skjer ikke noe når jeg høyre klikker i ruta over der det skal legges inn eller jeg drar noe over dit. Hva skjer er dette bare meg eller? Håper noen der ute kan hjelpe meg og teste det ut også. Har prøvd mange ganger nå. ARG...

 

Vis det er et annet FTP program som er å anbefale så kom med forslag. Skal ha det sikkert dette systemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra det ikke er kun meg med denne feilen da *puster lettet ut*

 

Håper noen her inne har råd og kan hjelpe oss som sitter i saksa.

Har sett litt på andre programmer men veit ikke hva jeg skal velge isåfall.

Vis noen anbefaler et annet FTP / SFTP program så kom med tips.

Lenke til kommentar

Det er helt korrekt dannko80. Det er siste versjon jeg har hentet ned.

Jeg gadd ikke å spare på den gammle siden den liksom lå på nette, noe jeg trodde den gjorde *kremt*

 

Vis et eller annet FTP program som kan eksportere oppsette til et eller annet format som f.eks Excel eller noe helt annet med tanke på backup så må dere komme med det. Skal ha et sikkert system som funker og at jeg ikke må skrive alt vær gang.

 

Håper noen der ute kan hjelpe meg. Ja jeg likte bpftpserver.

Lenke til kommentar
Kan anbefale FileZilla hvis du ikke kommer noen vei med problemet ditt :yes: Bruker det selv å finner det veldig brukervennlig og lettfattet. Gratis er det også :)

 

Link: http://filezilla.sourceforge.net/

 

Hilsen Zuul

Kommer ikke inn på Serveren med Filezilla over nettet. Bare Bulletproof som virker.

 

Noen som vet hva adressen blir med NO-IP?

Noe sånt som xxxxx.zapto.org. Hva skal stå foran, WWW, FTP ??

Lenke til kommentar

Til Kissa4ever:

Hva er det du mener med no-ip tjenesten.

Jeg kjører den selv og der kan man velge hvordan adressen skal se ut., gå til www.no-ip.com

 

-- Fjernet av moderator --

 

Har lagt inn mld. til de som lager bpftp server programmet nå så jeg håper det hjelper.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Heisann folkens,.

Jeg fikk tilbakemld. fra utviklerene av programmet da de sa kun dette til meg som står under.

 

"This is a known bug in that version and a fix wll be issued soon."

 

Har sendt mld. tilbake når tid de regner med det er fikset og om det ligger en versjon ute so funker.

Lenke til kommentar
Kan anbefale FileZilla hvis du ikke kommer noen vei med problemet ditt  :yes:  Bruker det selv å finner det veldig brukervennlig og lettfattet. Gratis er det også  :) 

 

Link: http://filezilla.sourceforge.net/

 

Hilsen Zuul

Kommer ikke inn på Serveren med Filezilla over nettet. Bare Bulletproof som virker.

 

Noen som vet hva adressen blir med NO-IP?

Noe sånt som xxxxx.zapto.org. Hva skal stå foran, WWW, FTP ??

OK :blush:

 

Lykke til med problemet deres videre da :)

 

Hilsen Zuul

Endret av Zuul
Lenke til kommentar
Til Kissa4ever:

Hva er det du mener med no-ip tjenesten.

Jeg kjører den selv og der kan man velge hvordan adressen skal se ut., gå til www.no-ip.com

Har satt min adresse til Gudbrandsen.zapto.org inne på no-ip.com. Er det bare å kjøre no-ip programmet og det funker, må noe gjøeres i programmet?

 

Skal det stå noe foran Gudbrandsen.zapto.org, slik som www, ftp?

Lenke til kommentar

Du kan configuere NO-IP at den skal starte ved oppstart og at du setter NIC'en din som den skal bruke samt når oppdateringer skjer. 5 min. er fin den.

Ikke vanskelig å finne frem. Må kjøre NO-IP hele tiden vis det skal funke.

 

Addr. din er nå Gudbrandsen.zapto.org

Endret av Micro80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...