Gå til innhold

Uløst "choke" problem, HJELP!


Anbefalte innlegg

Har i det siste hatt utrolig problemer med "choke" på CS: S. (Det er at det oppstår rot mellom deg og serveren du spiller på, man får vist choke ved å skrive net_graph 3 i console.) Jeg har prøvd de fleste CS: S forumer, Valves sider, mIRC (Selv om jeg ikke fant noen kanal for CS: S hjelp :()

Slik er problemet:

 

Jeg kan connecte til hvor jeg vil, og ha helt flott FPS og ping, men har masse choke (mellom 70-150). Jeg vet at det ikke er linja, fordi den fungerer glatt på andre spill, pluss at ved nedlasting går den på toppfart. Jeg vet også at det ikke er hardwaren min, fordi det alltid har fungert glatt, og choken ikke blir mindre selv om jeg har på 640*XXX (husker ikke) oppløsning og det laveste av detaljer. Det værste av alt var at jeg prøvde å spille alene mot bots (på egen pc, dvs at det ikke engang finnes ping) og JEG HADDE CHOKE DER OGSÅ! Det er teknisk sett ikke mulig, jeg kan ikke ha problemer med overføring av "pakker" fra min egen pc til min egen pc, derfor må det være noe galt. Har gjort det meste, men velger å la være å formatere pc'en til etter at alt håp er ute.. Har for mye ting jeg vil ha der, og for lite DVD'er ;)

 

Er det noen som kan hjelpe? Dette er virkelig fryktelig, fordi jeg har nettopp laget en ny, veldig lovende klan, og vi skal etterhvert prøve oss på div. turneringer osv..

 

JEG VIL HA TILBAKE CS: S'en MIN!!! :cry:

 

Please svar, setter pris på alt!

 

Frustert LuggagE...

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...