Gå til innhold

PDA med GPS, kvalitet ved kjøring?


rmacvest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har lurt på om jeg skal kjøpe meg en pda og/med gps system men jeg lurer på om hvordan er kvaliteten på kart og plassering av bilen på kartet??

 

f.eks. hvis du kjører i en gate og du har en gate som går parallell med den du kjøre men er f.eks. 15m unna holder den seg på riktig gate da??

 

og hvor gode er karta på f.eks. tomtom og de andre systemene, bra nok til å finne fram i en by??

 

jeg øsker ikke å punge ut med ca 30000 for en bilnavigasjonspakke , når du kan få en PDA med full pakke + litt ekstra til 1/3 av prisen, hadde tenkt litt mer ut av den en bare navigasjon.

 

på forhånd takk

hilsen Rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har testet denne?

Den har usbkabel, men man kjøper vel bare en overgang til miniusb. Følger det med drivere til windows mobile 2003se? Så i produkterfaringene at flere hadde slitt med at den ble gjenkjent som en mus, men dette gjelder vel ikke for en pda/ppc?

Alternativt kan jeg kjøpe denne: ITerNet PS-3100 Bluetooth GPS - fikk et tilbud om den til 1090kr, så da ble den plutselig litt mer aktuell.

 

Noen som har erfaring med noen av disse enhetene (eller lignende enheter)?

Tenkte på kjøpe Tomtom maps eller helst noe som er billigere og bruke dette utstyret på min kommende Qtek S100.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Jeg har testet Haicom HI-204E.. den funker meget bra med min Ipaq H5450 og Tomtom 3.. Driverne kom forresten med Tomtom, og har ingen problemer med GPS´enheten.. med unntak av i tunneller.. :blush:

Jeg er dårlig på å finne veien, men i en tunnel klarer ikke engang jeg å kjøre meg bort.

Hva slags overganger trengte du får å koble den til Ipaq'en? Regner med at det er mini-usb på Ipaqen din.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...