Gå til innhold

Valgets kvaler, nytt kabinett max 1k


Anbefalte innlegg

Jeg sliter fælt med å velge hvilket kabinett jeg skal kjøpe.

Det står mellom disse:

TT Shark

Lian Li

Cavalier3

 

Noen andre fine forslag? Kabinettet skal helst ha 120mm vifter og være pene å se på.

 

Jeg liker selv haien godt. Er viftene bråkete i det kabinettet? Er det mulig å sette inn en viftestyring eller er det ikke plass bak dekselet? Jeg har lyst på denne viftestyringen i tillegg.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter fælt med å velge hvilket kabinett jeg skal kjøpe.

Det står mellom disse:

TT Shark

Lian Li

Cavalier3

 

Noen andre fine forslag? Kabinettet skal helst ha 120mm vifter og være pene å se på.

 

Jeg liker selv haien godt. Er viftene bråkete i det kabinettet? Er det mulig å sette inn en viftestyring eller er det ikke plass bak dekselet? Jeg har lyst på denne viftestyringen i tillegg.

 

På forhånd takk

jeg hadde den vifte styringa, 3,5 tommeren, når jeg dimma viftane fikk jeg støy dvs sånn dypisk spenndings drrrrrrrrr støy.. jeg har hørt at det kunn er 3,5 tommeren som har dette problemet.

Lenke til kommentar
jeg hadde den vifte styringa, 3,5 tommeren, når jeg dimma viftane fikk jeg støy dvs sånn dypisk spenndings drrrrrrrrr støy.. jeg har hørt at det kunn er 3,5 tommeren som har dette problemet.

hmm :hmm:

jeg har hørt at det er 5,25 tommeren som lager litt støy når du dimmer ned.

Er det bare støy i det du skrur på knottene, eller er duringen der hele tiden hvis du skrur ned spenningen?

 

Synes dere sharken er harry?

Jeg skjønner godt at dere synes dette! er harry og stygt, men shark er da ikke så ille? tenker jeg kobler fra det blå lyset i front hvis det blir for plagsomt.

Lenke til kommentar
jeg hadde den vifte styringa, 3,5 tommeren, når jeg dimma viftane fikk jeg støy dvs sånn dypisk spenndings drrrrrrrrr støy.. jeg har hørt at det kunn er 3,5 tommeren som har dette problemet.

hmm :hmm:

jeg har hørt at det er 5,25 tommeren som lager litt støy når du dimmer ned.

Er det bare støy i det du skrur på knottene, eller er duringen der hele tiden hvis du skrur ned spenningen?

 

Synes dere sharken er harry?

Jeg skjønner godt at dere synes dette! er harry og stygt, men shark er da ikke så ille? tenker jeg kobler fra det blå lyset i front hvis det blir for plagsomt.

stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur

Lenke til kommentar
stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur

Uff da. da får jeg enten gå for 3.25" eller en annen type viftestyring, orker ikke zumming fra både vifter og viftestyring. Eller er summelyden veldig svak?

Lenke til kommentar
stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur

Uff da. da får jeg enten gå for 3.25" eller en annen type viftestyring, orker ikke zumming fra både vifter og viftestyring. Eller er summelyden veldig svak?

Rettelse: 3,5-tommeren ;) *PirkePirke*

Lenke til kommentar
stemmer, det er 5,25 tommeren... det er støy hele tia ja.ikke bare ide du skrur

Uff da. da får jeg enten gå for 3.25" eller en annen type viftestyring, orker ikke zumming fra både vifter og viftestyring. Eller er summelyden veldig svak?

nei den er ikke svak, den er MEGET iriterende... jeg kobla fra hele driten å kasta den.

 

bare noe møkk hele greiane

Lenke til kommentar
Da overklokking.no testa den påpekte de at det var en liten støy fra viftestyringa, men den skulle ikke være hørbar fra 1 meters avstand eller noe...

Er det virkelig så mye bråk i din at du har måttet kaste den?

ja, det var en kraftig summing. Ikke noe små summing ute å går her nei.. kunne hørs lett 2-3 meter unna

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Da overklokking.no testa den påpekte de at det var en liten støy fra viftestyringa, men den skulle ikke være hørbar fra 1 meters avstand eller noe...

Er det virkelig så mye bråk i din at du har måttet kaste den?

ja, det var en kraftig summing. Ikke noe små summing ute å går her nei.. kunne hørs lett 2-3 meter unna

det hørtes vel sterkt ut for meg :hmm:

Lenke til kommentar
Da overklokking.no testa den påpekte de at det var en liten støy fra viftestyringa, men den skulle ikke være hørbar fra 1 meters avstand eller noe...

Er det virkelig så mye bråk i din at du har måttet kaste den?

ja, det var en kraftig summing. Ikke noe små summing ute å går her nei.. kunne hørs lett 2-3 meter unna

det hørtes vel sterkt ut for meg :hmm:

Ja, kanskje feilvare? Virker sånn. Skulle enten ha solgt den, eller komtaktet sjappa der du kjøpte den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...