Truls V Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 hei, jeg er en av dem som ikke bor der d er utbygd for bredbånd. Så jeg lurte på om at det var noen som vet om andre løsninger sånn som f.eks: satelitt bredbånd ?, for en grei pris .. btw: jeg bor i brønnøysund på forhånd takk
Inge Rognmo Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Dette er vel det som passer best, selv om det på ingen måte er ekte bredbånd (2-3xISDN hastighet) Prisen er 499,- pr mnd. Enveis satelitt-internett krever ISDN/modem som uplink med tilhørende dyre tellerskritt, og toveis satelitt-internett er sinnssvakt dyrt..
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 hei, jeg er en av dem som ikke bor der d er utbygd for bredbånd. Så jeg lurte på om at det var noen som vet om andre løsninger sånn som f.eks: satelitt bredbånd ?, for en grei pris .. btw: jeg bor i brønnøysund på forhånd takk Jeg har heller ikke mulighet for bredbånd, men... Det har noen som bor ikke så langt fra meg. Noen stikkord: Usikkret WLAN, Lang rekkevidde, og en ond fyr som bor ikke så lengt vekk fra WLAN routeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå