Gå til innhold

Andre Operativsystemer å teste ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg bruker BeOS, verdens raskeste operativsystem det er helt sinnsykt. 500 mhz vel overkill omtrent :eek:

er BeOs virkelig så rask! :dontgetit:

Hva mener du med at 500 MhZ er overkill?

Kan man installere BeOs på en helt vanlig maskin, eller kreves det noe av den?

Hvordan er installasjonen, kan man installere på en ntfs partisjon?

Lenke til kommentar

Ta en titt innen LinuxIso der har du en god del linux distribusjoner.

SUSE Linux er jo en grei en. Fedora en annen. Skal du ha en som er liten er jo puppylinux en grei en.

Linspire som tidligere het Lindows har jo en live-evaluation på deres hjemmeside. Når det gjelder SUSE så finnes 9.3 som live den og. Sun Solaris 10 kanskje?

Mange muligheter mye å velge i

:tease:

Lenke til kommentar

Jeg mener at den ikke trenger mer enn 500 mhz....kommer man over hastigheter på 1ghz tror jeg ikke man merker forskjeller opp på 3.8ghz :eek: Er helt sinnsykt! BeOS kan installeres på en vanlig x86 maskin, men filsystemet er bfs så man blir nok nødt til å slette det som ligger innpå der gjennom installasjonen, men det er verdt det :) BeOS har ikke all verdens support og programvare som i windows, og det ble designet for å bli det ultimate multimedia operativsystem, men Be ble kjøpt opp av palm i 2001 og de sluttet å produsere, men det er fortsatt tusenvis av brukere og BeOS utvikles nå privat av forskjellige personer som utgir sine egne versjoner. Skjekk ut http://www.bug-nordic.org. Er utrolig stabilt og enkelt og slår ethvert OS hvis det blir utviklet skikkelig igjen som jeg håper det blir. Jeg har prøvd linux, mac, windows etc....De er MEGAtreige mot BeOS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...