stian-hg Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Skiftet for noen uker siden ADSL leverandør fra Tiscali til NextGenTel. Tiscali har fungert problemfritt i de år jeg har hatt det, men opplever nå at linjen er ustabil. Eksempelvis blir jeg logget av MSN flere ganger til dagen uten forvarsel. Dette skjedde aldri før med mindre det var driftsproblemer knyttet til MSN tjenesten. Siden dette ikke skjedde før jeg byttet til NGT regner jeg med at problemer med mitt utstyr (router, switch, nettverkskort mv.) ikke er problemet. Jeg tenkte på å skrive en e-post til dem for å klage over dette, men er det noe jeg bør foreta meg på forhånd? Og er det andre som opplever det samme med NGT?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå