Rassi Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 jeg har nettopp skiftet hovedkort pga det andre va ødelagt. etter jeg hadde skiftet hvoedkortet, fant jeg ikke den andre harddisken min i windows. Den andre harddisken er en maxtor 200 gb. jeg finner den i biosen, men jeg finner ikke i windows. når jeg loader opp windows ser jeg at harddisken i chs ikke lba, men jeg har skiftet den mauelt til lba. jeg prøvde å finne harddisken i partition magic pro 7, men det står at jeg har ez-drive 1 error. er harddisken min ødeleagt? jeg har bare hatt harddisken i ca. 1 måned. takker for alle svar
ducmaster Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 du e i lånå kompis mer e det ishe å sei om den sagen
Moltrez Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jaha. Fint svar på jeg si. (Ikke at jeg forsto den i det hele tatt, men) Finner du harddisken i Disk Behandling? (Høyreklikk Min Datamaskin -> Behandle)
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 du e i lånå kompis mer e det ishe å sei om den sagen k.
Azton Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Har du installert SP1/2? prøv å søk litt på google etter det erroret du fikk.
Rassi Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 jeg formaterte c: nå nettopp, men finner ikke harddisken. får samme erroren på partition magic pro, men nå prøver jeg å formatere harddisken via windows xp cd'en. viss ikke det går for jeg sende harddisken i retur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå