Coaxmetal Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Nå har jeg venta i et halvår, og begynner å bli mektig utålmodig, det er da vitterligen et spill jeg har betalt for. Noen som har noen nyheter?
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Prøvd Update News når du høyreklikker på DoD ikonet inne på Steam?
Nauz Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Prøvd Update News når du høyreklikker på DoD ikonet inne på Steam? hehe tror ikke d ublir så veldig mye klokere av det... har også lurt litt på dette. vi har enda ikke fått se noen bilder fra spillet engang..
Litejk Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) Prøvd Update News når du høyreklikker på DoD ikonet inne på Steam? hehe tror ikke d ublir så veldig mye klokere av det... har også lurt litt på dette. vi har enda ikke fått se noen bilder fra spillet engang.. jeg har da sett bilder. men husker ikke hvor... EDITH: HER!!:: her er bilder er bare 2 stk men det er jaffal bilder, og det ser dritbra ut Endret 23. april 2005 av Litejk
Glufsa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Prøvd Update News når du høyreklikker på DoD ikonet inne på Steam? hehe tror ikke d ublir så veldig mye klokere av det... har også lurt litt på dette. vi har enda ikke fått se noen bilder fra spillet engang.. jeg har da sett bilder. men husker ikke hvor... EDITH: HER!!:: her er bilder er bare 2 stk men det er jaffal bilder, og det ser dritbra ut det er flere bilder der. er du medlem der?
zeox Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 vi snakker om dod source ikke sant? Beta versjonen er, såvidt som jeg har skjønnt, rett rundt hjørnet. Ble selv litt skuffet når jeg leste om DOD:S, når dette kommer til å bli en direkte port, uten nye modeller av verken våpen eller karakterer. vet ikke helt om dette kommer til å komme i en senere update men... håper iallefall det. btw: hvis det snakkes om dod source, er dette en feilpost!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå