Che9al Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 yu00...starta nettopp på en ny char... er lvl 7 gnome rogue atm... lurer fælt på hva slags professions som man tjener mest på/får mest bruk for!...har dere noen tips folkens ?
chokke Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 er rogue selv, har valgt herb som det første, og videre vet jeg ikke hva jeg skal ha. Skal ha 2 samleyrker for penger, men 50% av folka på de nye serverne har skinning.
clown Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 er rogue selv, har valgt herb som det første, og videre vet jeg ikke hva jeg skal ha. Skal ha 2 samleyrker for penger, men 50% av folka på de nye serverne har skinning. Herb er det dummeste du kan ha! Tro meg likker INGEN penger i det.. huff
clown Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 er rogue selv, har valgt herb som det første, og videre vet jeg ikke hva jeg skal ha. Skal ha 2 samleyrker for penger, men 50% av folka på de nye serverne har skinning. Herb er det dummeste du kan ha! Tro meg likker INGEN penger i det.. huff
chokke Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 hvorfor ikke. Synes det er mase blomster der jeg er nå (silverpine) og tjent bra hittil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå