Gå til innhold

Ja, jeg skal faktisk modde en bærbar!


Anbefalte innlegg

Mange som sier det er vanskelig å modde en bærbar.. Skal i nærmest framtid bevise at dette er heeeelt, helt feil!

Får en fullt brukbar bærbar av lærern min etterhvert som han får sletta alt rotet på harddisken.. Denne skal jeg da freshe opp! Er Win 95 på'n for tida, men jeg kommer nok til å installere Win XP & Debian Linux..

Har en del idèer, men har dere noen idèer? Kan hende det blir litt bruk av plysj, men jeg får vel se på det.. Skal ikke blir noe "pimp" nemlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan bli nice, hvis du klarer å ta den heeelt ut, så bygger du nytt kabinett i plexi eller noe sånn, så bruker du noen LED`s på strategiske steder o.l. er enig med Kris_the_Ripper, børta stål/alu ser altid bra ut (nesten, noen prosjekter som definetivt IKKE passer det)

Uansett, lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor mange tror du har erfaring med å modde bærbare? Jeg tipper at tallet er nesten null :hmm:

Men stå på likevel, håper du får det til :thumbup: Bare spør om alt du lurer på, så får du sikkert hjelp, tror det er endel som vil hjelpe deg på dette prosjektet ;)

(Skal sikkert bruke noe børta stål/alu i prosjektet mitt, og et bord jeg må lage på skolen, digger det! :love:)

Lenke til kommentar

Endelig har jeg hovedplanene klare! (Ingen SketchUptegninger desverre..)

Bak siden blir kledd med børsta aluminium som nevnt før..

Det kule nå er at jeg skal ombygge deg til en slags Tablet PC! Skal få det til så skjermen kan skrus 180 grader og legges ned igjen å holdes som en Tablet PC.. Skal selvfølgelig legge Touchbelegg over skjermen så jeg kan bruke en penn å trykke rett på skjermen! Noen idèer til hvordan jeg kan få til mekanismen som snur skjermen? Skal dra en tur på Elkjøp å kikke litt om de har et par Tablet PCer jeg kan få litt inspirasjon av..

Kan også hende jeg lakkerer i svart pianolakk! Skal vokses og rubbes slik at jeg får en fin overflate.. Noen idèer eller ris/ros til forslagene?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...