Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc restarter av seg selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også et lignende problem, bare at min ikke slår seg av, men fryser. Før restartet den av seg selv, men jeg formaterte og nå fryser den bare, men det utrolig irriterende. Har en Q-Tec PSU på 350w (ett par år gammel). Hadde ikke dette problemet før, men kan det likevel skyldes en ustabil PSU? PS: Den er ikke for liten...

Endret av ZinnX
Lenke til kommentar
Jeg har også et lignende problem, bare at min ikke slår seg av, men fryser. Før restartet den av seg selv, men jeg formaterte og nå fryser den bare, men det utrolig irriterende. Har en Q-Tec PSU på 350w (ett par år gammel). Hadde ikke dette problemet før, men kan det likevel skyldes en ustabil PSU? PS: Den er ikke for liten...

Om det er strømforsyningen din som forårsaker dette er vanskelig å si. Her kan du lese noen komentarer om Q-tec. Jeg råder deg til å kjøpe en ny strømforsyning,det er en god investering. Merk deg at når Q-tec oppgir hvor mange watt en strømforsyning er,så oppgir de max antall watt.Andre oppgir minimum antall watt.Stor forskjell der.

Her er en god strømforsyning som ikke er så alt for dyr.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Jeg har også et lignende problem, bare at min ikke slår seg av, men fryser. Før restartet den av seg selv, men jeg formaterte og nå fryser den bare, men det utrolig irriterende. Har en Q-Tec PSU på 350w (ett par år gammel). Hadde ikke dette problemet før, men kan det likevel skyldes en ustabil PSU? PS: Den er ikke for liten...

Om det er strømforsyningen din som forårsaker dette er vanskelig å si. Her kan du lese noen komentarer om Q-tec. Jeg råder deg til å kjøpe en ny strømforsyning,det er en god investering. Merk deg at når Q-tec oppgir hvor mange watt en strømforsyning er,så oppgir de max antall watt.Andre oppgir minimum antall watt.Stor forskjell der.

Her er en god strømforsyning som ikke er så alt for dyr.

Kanskje den er full av støv? Jeg har en lignende en, kan ikke klage på ustabilitet av noe slag. Har en 120 og 200 WD disk, 9 vifter(for øyeblikket) med rimelig overklokket ram og skjermkort og to hid joysticks..dette suger strøm, noe som min q-tech(elendige strømforsyning) aldri har hatt noe problemer med. Har uansett erfaring med at det ikke lønner seg å "spare" penger på dette komponentet. Det KAN uansett finnes andre grunner ennn akkurat dette..

Endret av LYStGASS
Lenke til kommentar

Hei. jeg har samme problem. men jeg har ikke q-tec psu.. jeg har derimot en aopen psu. di skal vel egentlig duge mye bedre enn q-tec?

blir irritert av at pc'n bare plutselig starter på nytt automatisk.

problemet har jeg hadd siden jeg flyttet for ca 3 mnd. siden... aldri hadd det prob. før. er så irriterende at det er fristende å selge pcn.

men er avhenging av pc. hva kan det være? psu?

 

Me is going maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...