kizzykazz Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 QUOTE Jeg har også R9800 og 3com WLAN router... virket fett Bruker du kabel? Nei 3com sin config side er: http://192.168.1.1 Hvilken innstilinger bruker du på wireless på 3com sin config side? her hjemme har vi bare 1 maskin i nettverk (trådløst)
Strategery Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Hvordan slår man av brannmuren på Routern da?? Går inn på ruteren via nettverkstilkobliner, tror jeg.
gulku Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Nå ver jeg inne på 192.168.1.1 og dreiv litt rundt der klikka på brannmur oppsett ell no sånt...ehh nå er hele nettverket i huset nede litt kjipt da ...lol
Rostad Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 JEG HAR TRØDLØST NETTVERK... TAKK! DET SOM SKJER ER AT NÅR JEG SPILLER CS SÅ PLUTSELIG STOPPER DET...SPILLER BLIR IKKE LUKKET MEN SPILLET BARE STOPPER I NOEN SEK.SINNSYKT IRRITERNDE...:)HJELP MEG MED DETTE PLEASE!! Jeg sliter også med dette problemet med at spillet stopper i ett par sek. også kommer det igjen. Noen ganger så kommer det connection problems med rød skrift oppe i høyre hjørne og alle spillerne forsvinner, og når spillet kommer igjen så er jeg som regel død for lenge siden. Jeg har også trådløst nett så jeg tror problemet ligger der. Har prøvd og flytte PC`n min til routern og spillt med kabel, da gikk det helt feilfritt. Vurder sterkt og legge kabel nå.
kizzykazz Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ja eg også vurderer å legge kabel. Men pappa vil ikkje borre hull og eg tørr ikkje begynne med det sjølv Noen som veit om det går an å skru opp styrken på signalet på en WLAN 3ccom router?
gulku Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Jeg har fått fiksa problemet nå...Prøv å skaff deg ny motaker til nettverket en litt kraftigere!!...Dette løste mitt problem...:):)
JonThomas Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg hadde selv samme problemet da jeg bodde i Oslo. Hadde da internett ab. hos UPC. Nå bor jeg på Raufoss og har tele2. Aldri noe hakking eller lagging! Har ikke forandret noe på innstillingene mine så det må jo ha med nettleverandøren å gjøre! Mvh Jon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå