Wice Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 ja, lasta ned fraps i går, og tenke jeg skulle recorde litt, men, trykka på hotkey å bang ned i 6 fps hva gjør jeg galt? Takker for alle svar
Krims Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) Det er ikke så rart at du får lav fps, jeg anbefaller deg heller å bruke måten til fyren som lagde sticky om det. Recorde også bruke fraps etterpå, da gjør det ikke noe om du får lav fps. EDIT: LINK Endret 13. april 2005 av Rodney Mullen
Wice Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 lagger like ille, gikk opp til 10 fps nå og fortsatt 150 ms osv
Wice Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 jeg har ikke samme fraps som han som lagde stickien dam kan det ha noe med det å gjøre?
Rampage Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Altså, BRUKER DU FRAPS MENS DU SPILLER? Eller når du ser demoer. Det er UMULIG å spille med fraps, fraps bruker du når du ser demoene ETTERPÅ
Wice Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 (endret) ja? trodde man Brukte fraps til å recorde med jeg? Endret 13. april 2005 av `Cinimoe`
Rampage Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Du tar Record demoname i consolen. Og så ser du den etterpå (viewdemo demoname), og bruker fraps når du finner det du vil ha
tiboine Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Så hvordan tar man å recorder i wow da? for så å bruke fraps etterpå? Noen klikker sikkert for at jeg tar opp en gammel post. men det er rett og slett for at det ikke er noe vits i å lage en ny tråd om det samme spørsmålet.
cheeplix Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Så hvordan tar man å recorder i wow da? for så å bruke fraps etterpå? Noen klikker sikkert for at jeg tar opp en gammel post. men det er rett og slett for at det ikke er noe vits i å lage en ny tråd om det samme spørsmålet. Tror du får flere svar i WoW-delen av forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå