[heisum] Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 hei! dette er egentlig ikke noe spørsmål om nettverk, men det beste stedet jeg kunne finne! det jeg lurer på: hvem internett leser er den beste, i forhold til virus, hastighet o.l. håper dere har noen erfaringer!
Scortech Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det er en smakssak. Kommer helt an på hva du selv foretrekker det. også videre.bla, bla
stigfjel Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Har tatt i bruk Firefox over hele linja. Det er fordi jeg kan bruke Firefox på Windows, Linux og FreeBSD.
Misantropen Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Er vel om trent like mange svar på det spørsmålet, som det er svar på hva som er best av ATI og Nvidia eller BMW og Audi
Zenit Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Støtter opp om å bruke FireFox Litt rart det der, var trofast Netscape-bruker fra versjon 1.12 og frem til 4.73, så brukte jeg IE en periode, så ble det Opera. Og nå er det tilbake til røttene igjen med FireFox Kjapp og fin browser med masse tilgjengelige tillegg som forenkler hverdagen. Kan anbefale SessionSaver og Tabbrowser Preferences. Men jeg gir meg nå før denne tråden ender opp i en lang diskusjon.
wiak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 alså det kommer etter smak og behov alså jeg bruker Opera
milkwood Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Er som sagt stor uenighet på det feltet. Men de mange velger å gå bort fra IE og velger et annet alternativ. mitt forslag.. Legg inn Opera og Firefox. Finn ut hvilken som passer deg best.... (Andre vil si at IE fortsatt er best) er vel egentlig ikke noe vits å fortsette tråden.. blir bare at og frem.
Equiox Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Enig! Prøv begge og finn ut hvilke nettleser du liker best. Selv bruker jeg Opera.
Silverpipe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Må henge meg på Mozilla Firefox bølgen her. Bruker det selv, tilfredstiller alle krav, men det er jo som sagt en smakssak så...
DarkSlayer Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) IE er best, men du må ha installert aller service pakkene og patchene som kommer (bare la den automatiske oppdateringen stå på). Den er også den raskeste av dem alle. Eg snakker da om ie for WinXp. Kjører du annen ie så er den søppel. Har aldri hørt en eneste person legge frem en undersøkelse, bevis eller noe som helst som sier at en oppdatert ie er dårligere enn noe annet. Det er mange påstander derimot ... men fortsatt kun påstander. Det som er lagt frem er at de som har ie som er uoppdatert osv osv .... ja de løper stor risk. Opera er nr2 - noen irriterendes bøggs når det gjelder tolking av nettsider får du daglig, ellers ok. FF - suger. må antagelig installere et hav av pluggins og tweake en masse for å få den bra. Men der får jeg mest bøggs med å rendre sider ok. Internettsider er lagt for ie, med mindre du besøker sider som er laget av die-hard "eg følger kun standaren, og bare den" folk. Endret 13. april 2005 av DarkSlayer
TuxMaster Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 jeg holder mest på firefox og opera firefox = linux Opera = Windows :!:
lavizh Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) *Rister på hodet i ren frustrasjon over DarkSlayer* Endret 13. april 2005 av lavizh
solboy Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 *Rister på hodet med ren frustrasjon over DarkSlayer* Må si meg enig. Regner med at innlegget til darkslayer kickstarter diskusjonen som er SÅÅÅÅÅÅÅÅ lite intressant og utdebattert. Selv bruker jeg opera da jeg oppfatter den som enklere å konfiguerer enn firefox. (meget mulig det er vanen her). Tabbed browsing er mitt viktigste argument for ikke å bruke IE.
Tian Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 *Rister på hodet i ren frustrasjon over DarkSlayer* Det er du ikke alene om
dessessop Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 firefox = linux Opera = Windows laugh.gif hmm.. trur faktisk eg og har det slik. Har ein tildens til å bli firefox i linux og Opera i Windows.
TuxMaster Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 grunnen til at jeg bruker ff og opera er at jeg kan konfigurere dem mest mulig til mitt ønske, der jeg kan fex ha alle fanene i samme vindu. det er en av de beste grunnene til at jeg bruker det.......
tore_v1 Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg begynte med netscape, travet innom IE, men siden IE har "ødelagt" alt, samme hvor oppdatert den var, så har jeg gitt litt opp.. Tuslet innom Opera en tur, men landet på Firefox, som jeg trives best med. Det er maskin-suicidalsk å bruke IE!!
Manx Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Er vel om trent like mange svar på det spørsmålet, som det er svar på hva som er best av ATI og Nvidia eller BMW og Audi Synes ikke det jeg: ATI, Audi og selv bruker jeg Opera. Var jo ikke så vanskelig :!:
Corwin Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 avantbrowser men det er vel egentlig bare et skin som gir ie funksjonaliteten til opera?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå