totten Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Har nettopp kjøpt et msi k8n neo hovedkort fra komplett. Et par dager etter instalasjon av win xp fungerte alt som det skulle men så sluttet adsl forbindelsen å virke dhcp klarer ikke å sette opp ip adressen. Har satt inn et pci nettverkskort og da virker alt som det skal. Dette skjedde pluttselig under bruk. Er det bare å sende kortet tillbake eller kan det være noe annet som er feil.
totten Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Det har jeg gjort flere ganger Når jeg skal gjøre endringer på nettverks innstillinger blir pc ustabil
fflex Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Har du prøvd å update BIOS? Bruk MSI liveupdate 3...verdt et forsøk..
Torwar Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg har ett slikt kort. Hadde også noe nettverks problemer med att nettverks kortet plutslig kobla seg ut. Har kobla fra Wan Minport (disablet i computer mangetment) Det er vel ett slags onboard trådløst nettverk tror jeg Henta alle driverne nye med MSI liveupdate 3 ,som fflex nevnte. Tror de driverene som følger med kortet er litt ustabile. Ikke vært noe problem etter det.
Herm Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hadde akkurat det samme problemet med mitt kort. For meg skjedde det etter installasjon av XP Sp2. Løsningen for meg var å kjøre en winsock fix. Bare søk på winsockxpfix så finner du exe-filen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå