Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

feil på psu?


Anbefalte innlegg

PC'en min fungerer 100% stabilt når jeg bare er ute i windows, surfer, msn, winamp osv.. men når jeg begynner og spille, så klikker spillene etter 20-30 minutt, og somme tider skrur hele pc'en seg av. Det jeg lurer på er om d kan være PSU som er problemet? Jeg har sjekka temp rett etter den klikka, og det har aldri vært over 50 grader på cpu og 30 på hk.. og jeg testa med prime 95 sin torture test i en halvtime uten noen vesentlig forsjell på temperatur, og pcen klikka ikke. hva kan være feilen?

 

Har Geforce 6800 GT skjermkort (funker helt fint, spilte wow i ca. 1 uke i strekk med det skjermkorte på en annen pc uten NOEN problemer med at det klikka)

 

ASUS K8N-E Deluxe HK (fikk nettopp nytt med komplett for det første jeg fikk var deffekt, så det er testa og funker fint)

 

Corsair 3200XL DDR-DIMM 1024MB

 

PSU er en chieftec med 360 watt, har 2 HDD's og en CD-rom, ellers ingenting ekstra.

 

Plz svar :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la spillet\spillene kjøre i bakgrunn og se på opgavehandlingen din og prøv å se på exe filene\sys, se om det er no forandringer i antall prosesser fra start til den fryser eller klikker....haddet et samme problem og da var det et virus som fikk spillene mine til å ikke svare....prøv?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...