Gå til innhold

Hvorfor ble denne tråden stengt?


Anbefalte innlegg

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=390396&st=0

 

Har sett igjennom denne tråden flere ganger nå klarer ikke å skjønne hvorfor den ble stengt? Sikker jeg som er dum, men alikevel.

Og hva mener moderator med at det er umulig å finne noe vettug i store tråder? Skal dere begynne å stenge tråder på over en side, eller hva er det du mener? Synes dere begynner å bli litt drøye med å stenge tråder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer av at det begynner bli for mange "den store xxx" tråder på forumet. Det er tilnærmet umulig for brukerne å finne frem til svar på et spørsmål i trådene, om da ikke trådstarter "drifter" tråden skikkelig og ordner med en oversikt over spørsmål og svar i første tråden.

Lenke til kommentar

Det er etterhvert oppstått en misnøye over "Den store (insert name)-tråden"-tråder. Tanken med en stor tråd hvor god og relevant informasjon kan samles, er god, men i praksis fungerer det dårlig. Det er to hovedproblemer.

 

1. Tråden blir en chattetråd, hvor folk snakker om hvor mye de gleder seg til (insert name) kommer, hvor mange dager, timer, minutter og sekunder det er til (insert name) blir lansert, at de har vært i butikken og kjøpt (insert name), at butikken var utsolgt for (insert name) og vedkommende er skrekkelig sint.

 

2. Det blir umulig for andre brukere å finne informasjon. Ikke alle har lyst til å vade gjennom to-tre sider med "Juhu! Kom til andre brett!", "Faen, Elkjip (haha) hadde ikke spillet inne, helvete og faen og dritt!!", "ARgh, jeg sitter fast på den og den questen, hjelp hjelp!", når de like greit kan lage en ny tråd spesifikt for det de lurer på, og få bedre svar der. En slik seperat tråd vil også være mer til hjelp for andre brukere med det samme problemet.

 

Tenk selv.. hvilken tråd ville du besøkt hvis du satt fast på brett 5 i Splinter Cell: Chaos Theory?

 

"Den store Splinter Cell: Chaos Theory-tråden" eller "Sitter fast på brett 5 i SC:CT"?

 

Igjen, tanken er god. Det finnes et par "Den store (insert name)-tråden"-tråder som fungerer helt ypperlig.

Lenke til kommentar

QUOTE (orjanos3.16 @ 12/04/2005 : 14:23)
http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=390396&st=0

Har sett igjennom denne tråden flere ganger nå klarer ikke å skjønne hvorfor den ble stengt? Sikker jeg som er dum, men alikevel.
Og hva mener moderator med at det er umulig å finne noe vettug i store tråder? Skal dere begynne å stenge tråder på over en side, eller hva er det du mener? Synes dere begynner å bli litt drøye med å stenge tråder.

den store <sett inn navn> tråden, det sier nesten ikke noe om innholdet.

 

Vil man han meninger om <sett inn navn>, kan man lage en tråd der emnefeltet sier det, vil man ha noe annet så kan man skrive det.

 

 

Det står forøvrig og at man skal ta opp en stenging med moderatoren som stengte tråden via PM, noe jeg ikke har lagt merke til at jeg har fått enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...