Gå til innhold

samusng d500 trenger hjelp


Anbefalte innlegg

har lyst å kjøpe samsun d500 men er litt usikker trenger noen svar

 

etter å ha sjekket litt i forumet sier noen mp3 spilleren er veldig bra noen veldig dårlig og noen syns mp3 spiller under 4 gb rangeres ikek som mp3 spiller

 

 

 

nå er jeg ikke av de kresne mp3 fan har nå en creative muvo 32 mb som jeg har brukt 2 halv år og er både førnøyd med lyd og prodktet så er samsung d500 dårligere eller likebra

 

jeg har alltid slitt med menyet til samsung før hvordan er denne sin jeg liker nokia sine meny hvordan er samsun d500 sin til nokia siin?

 

angående meldinger og ordbok spilelr ingen rollel for meg som noen syns er ulempe. hva andre ulemper er det syns dere?

 

takker for svar som jeg får

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg stor sett gått for robuste gamle travere som mobiltelefon, men kom over en d500 ny på ebay for 2000 spenn som jeg kjøpte. Personlig synes jeg telefonen er helt knall, mp3 funksjonen på den synes jeg fungerer helt ok, den spiller av i god kvalitet og med høy nok lyd, de medfølgende proppene kunne ha vært mer behagelige i øret, men de duger absolutt. All verden av lagringskapasitet er det ikke på den, men så bruker ikke jeg mobilen til mp3 avspilling til vanlig, bedre med en iPod i lomma :) Til tilfeller der jeg ikke har med ipoden synes jeg den er bra! Menyene synes jeg fungerer veldig bra. Har aldri hatt en samsung før, og ble egentlig positivt overrasket, synes den var lettere å holde styr på enn min litt eldre nokia. Meldingssystemet er et bittelite irritasjonsmoment ettersom t9 ordboken må skrus på hver gang, liten bokstav kommer etter punktum, men det er ikke noe stort motargument for hvorfor du ikke burde kjøpe den. Med den medfølgende lille høyttaleren spiller dessuten d500 urovekkende høyt, de slår laptop høyttalerene mine any day. :blush:

Er du i tvil, så burde du selvfølgelig tenke litt mer over saken... Det er en stund til D600 kommer ut og trenger du ny mobil nå er D500 et veldig bra valg i mine øyne.

Lenke til kommentar

takker for alle svar som jeg har fått

 

ettersom jeg har søkt litt ser jeg at forskjellen mellom d500 og d600 er følgende

 

 

2 mp kamera

 

bedre skjerm

 

mulighet for mer memory

 

ikke mye forskjell ettersom jeg så litt på spesifikasjonene og ser

 

men det jeg lurte på tv outport support står det på den bilden du viste ohny fungere det samme som tv outport support som skjermkort i datamaskin som du kan se i tv?

har d500 denne funskjonen ?

 

siste jeg lurte på om du kan se på sms meldingene du får når du hører på mp3?

 

sorry for at jeg spør mye men trenger å vite takker på forhånd

Lenke til kommentar

Mer inngående om denne telefonen kan du lese her:

 

Tråden for de som har D500

 

Kan også være en fordel å poste spørsmål i den tråden da et stort antall mennekser vil få e-post om nytt innlegg i denne tråden.

 

mp3-spilleren er helt OK, men lyden er dårlig i forhold til en "ordentlig" mp3-spiller som iPod o.l.

 

Kvaliteten på telefonen er uovertruffen.

Har hatt 1 (!) på service i butikken vår siden den kom i januar og vi har solgt langt over 100stk. En feilprosent hittil på under 1% må sies å være topp!

 

Ellers finner du vel svar på det meste i den tråden.

 

EDIT: Forøvrig er vel ikke emnefeltet ditt det beste. Ser ut som det er en mobil som trenger hjelp. men til hva?

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...