axl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Bestillte meg nylig en oppgradering i "budsjett" klassen. MSI neo platinum (Nforce 3) AMD 64 2800+ Radeon 9600xt Problemet har vært at jeg får feilen "VPU recovery" støtt og stadig som det ser ut som flere er plaget med. Alt av tips ble forsøkt, og da mener jeg alt I tillegg til denne feilen sluttet windows å svare på kommandoer. Jeg klarte trykke på ting, låste seg ikke, men programmer klarte ikke å starte. Selv å slå av maskin via vanlig fremgangsmåte var umulig. Spill som allerede var igang fungerte normalt. Kjører nå med mitt gamle hk og cpu med nye skjermkort, og alt er 100% stabilt. Har lånt en gammel AT psu jeg tenkte jeg skulle sjekke å koble til hd + cd-rom på.. Det jeg har på det "nye" systemet som ikke vil kjøre stabilt: Aopen 300w psu MSI neo platinum (Nforce 3) AMD 64 2800+ Radeon 9600xt 1x 1024mb ddr 3200 ram (twinmos) 1 cd-rw 80 gig hd 3 kabinettvifter /m viftestyring. har ikke oveklokket og alt kjørte på lav temp. Noen synspunkter på om det er feil på hk eller om det er for lite power her?
axl Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Bruker denne minne brikka. Noen ram guruer som vet om denne kan før til disse problemene? Har også testet med 2 256mb av samme type med samme resultat. TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL3 64M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå