Gå til innhold

bedre SE lader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har erfart med mine to SE telefoner at Laderen blir dårlig og vanskelig for å lade etter et par mnd bruk, noe som jeg tror flere her på forumet har erfart.

Laderne er dårlige, å derfor lurte jeg på om noen vet av eller har en bedre lader enn den orgniale Sony Ericsson laderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du på at den begynner å lade, men plutslig slutter? isåfall må du rengjøre evt. skrpe på polene på telefonen

Skrevet

Jeg kan tenke meg at det er en løs vakkel i bunnkontakten som gjør at du opplever dårlig kontakt. Det har iallefall vært slik med mine E/SE-telefoner (har hatt MANGE av de). Noen ganger hjelper det å skifte lader, andre ganger hjelper det å skifte telefon og/eller eventuelt å lirke litt på laderen.

Skrevet

Min erfaring er at i 90% av tilfellene der brukeren opplever dårlig kontakt har de tatt ut pluggen på feil måte.

Om man river pluggen rett ut av telefonen istedet for å "brekke" den nedover vil enten bunnkontakten på telefonen løsne etterhvert eller de to mothakepluggene på selve laderen.

Er vel ikke så mange alternativer til disse laderne da de alle skal inn i samme bunnkontakt, men på de nye SE telefonene som kommer f.o.m. nå vil det være en ny ladeplugg.

Skrevet
Det har ikke jeg erfart med mine 3 se telefoner. Men skal sjekke det når min k700 skal til lading.

Hva har du ikke erfart med din telefon? hva 90% av de med problemer gjør? eller problemer generelt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...