Shimmer Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hi Har en engelsk kompis som har dette problemet, han ekke så flink med data generelt. Ikke jeg heller, så jeg spør dere Når han spiller Enemy Territory så kan han være inne på en server for en halv time, også bare låser hele dataen seg, og det eneste han kan gjøre er å restarte computeren. Han har prøvd å installere spillet på nytt igjen flere ganger. Dette skjer både på unpatched, patched og etpro. Han bruker 2.56 versjon patcha. Har både etpro 3.1.0 og 3.1.9, skulle ikke ha noe å si. Han er i LAN med sin bror, så det er to stykker som bruker bredbåndet(ikke trådløst). Vet ikke om det er mer info å gi om det, håper noen har en løsning eller råd til hva vi kan gjøre. Plz plz plz
Radial Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hva er skjermkortet og hvilke drivere benytter han? Jeg husker noen eldre Forceware drivere til Nvidia hadde problemer med ET. Men det er skikkelig gamle drivere.
Shimmer Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Skjermkortet hans er : radeon x300 Vet ikke hva slags drivere han har, vet ikke det jeg heller. Hvordan finne det ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå