Bautastein Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 kan hende at jeg klura litt da.. jeg mekka builden din på kalkulatoren.. hvilken pet er best i pvp? 1vs1? Succubus mot meleefighters, ene og alene pga seduction. Da kan du hele tiden holde dem på avstand. Mot casters er felhunter mer effektiv med spellock og devour magic, da seduction mister litt av poenget.
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Void er brukelig i nødstiller for shieldet som den gir deg. Imp gjør jo bra dmg, pluss at den tåler noen hit. Men som Pinglebolle sa i PvP er det succ og felhunter som gjelder...
Bamse_ Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 kan hende at jeg klura litt da.. jeg mekka builden din på kalkulatoren.. hvilken pet er best i pvp? 1vs1? Succubus mot meleefighters, ene og alene pga seduction. Da kan du hele tiden holde dem på avstand. Mot casters er felhunter mer effektiv med spellock og devour magic, da seduction mister litt av poenget. Nå blir jo seduction nerfa en god del i neste patch da.. Jeg tror jeg kommer til å gå en god blanding av Destruction og Affliction i min build
MysticoN Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 leser mye om Soulfire... men finner ikke den "skillen".. når får en warlock den?
_Xorcist Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Soul Fire er et lvl 48 spell. Jeg er level 50 og med talents som Emberstorm og Ruin kan man gjøre ganske mye damage dersom man critter. Critter jeg med Soul Fire nå gjør jeg 1300-1800 damage. Soul Fire er imidlertid 6. sekunders cast og krever en soul shard, og det er ikke noe særlig med tanke på PvP.
MysticoN Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 jeg er snart lvl 28 no.. bruker en stav i fikk i Stonetalon Mountains eller denne http://www.thottbot.com/?i=2803 husker ikke helt men problemet mitt er at jeg kan lage Firestone (Lesser) snart.. og da brukre i vel bynne å bruke 1h sword eller dagger.. men jeg finner ingen til min lvl med en bra mengde int på burde jeg beholde staven eller begynne med 1h + Firestone?
Bamse_ Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Fortsett med staven din (som du forresten fikk som quest reward etter å ha gått Wailing Caverns ) Lesser firestone er ikke så utrolig bra uansett Men ett forslag er å gå WC og farme everliving for Living Root http://www.thottbot.com/?i=7832 Bruker denne nå (lvl 32) og skader fra 60-100 og critter for rundt 100..
MysticoN Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 hadde den.. men valgte å ikke bruke den.. siden jeg hadde en stav med masse int:p jeg er aldri i melee.. men jeg trenger int:p
_Xorcist Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Husker jeg brukte Crescent Staff en stund. Nå bruker jeg fortsatt Illusionary Rod. Anbefaler deg å skaffe denne så raskt du er høyt nok lvl til Scarlet Monastery.
MysticoN Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 er snart lvl 28.. venter bare på å dinge lvl 30 før jeg skal ta sm runs til i er lvl 35:)
Bamse_ Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 SM er vel lvl 35+ instance om jeg ikke tar helt feil? På lvl 30 er det vel RFK som passer best
_Xorcist Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Staff of Jordan er litt oppskrytt synes jeg. Jeg vil heller bruke Illusionary Rod. Men det er klart.. er det noe jeg sikler etter så er det Glowing Brightwood Staff.
MysticoN Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 nope.. på lvl 30 kan du ta lib og graveyard:) er nokk litt lav for arm og cath ja.. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/worlddungeons.html RFK: 25-35 SM : 30-40
Bautastein Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg velger Hypnotic blade + spellstone framfor ilussionary rod. Har begge. Sammen med destructionbygging er det mer effektivt.
efjen Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Til OP: Improved Corruption, som med 5/5 poeng gjør Corruption til instant cast, er et svært godt talent. Dette bør inkluderes i alle builds, og er etter min mening det første enhver warlock bør investere i. Improved Imp er et godt talent, både fordi impen gjør mer skade og fordi Blood Pact gir mer Stamina. (Jeg er en lvl 50 warlock med 3/3 Improved Imp, og Blood Pact gir nå 39 stamina.) Improved Healthstone er dårlig etter min mening, fordi det gir lite avkastning i forhold til andre talenter. Talentet påvirker ikke healthstones som du gir bort. Å velge Improved Healthstone som et av sine første talenter gir deg svært lite i forhold til f.eks. Improved Corruption. Jeg tror du vil kunne levle mye raskere med en full Affliction-build enn med en heavy destruction. Affliction gir deg mindre nedetid enn Destruction i grinding, særlig om du har topptalentet Dark Pact. Her er min "drømmebuild" som jeg skal skifte til på lvl 60. Den har både Shadow Mastery, Nightfall, Ruin og Shadowburn, som alle er nøkkeltalenter når man vil gjøre mye skade. Jeg ser for meg at builden kommer til å fungere bra på battlegrounds, der man kan spre (instant) Corruption ut på mange fiender, og så fyre av instant Shadowbolts fortløpende. Affliction Talents (30 points) # Improved Corruption - 5/5 points Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds. # Improved Life Tap - 2/2 points Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%. # Improved Drain Life - 3/5 points Increases the Health drained by your Drain Life spell by 6%. # Amplify Curse - 1/1 point Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%. # Fel Concentration - 5/5 points Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell. # Nightfall - 2/2 points Gives your Corruption and Drain Life spells a 3% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%. # Grim Reach - 2/2 points Increases the range of your Affliction spells by 20%. # Curse of Exhaustion - 1/1 point Reduces the target's speed to 90% of normal for 12 seconds. Only one Curse per Warlock can be active on any one target. # Improved Curse of Exhaustion - 3/4 points Increases the speed reduction of your Curse of Exhaustion by 15%. # Siphon Life - 1/1 point Transfers 13 health from the target to the caster every 3 seconds. Lasts 30 seconds. # Shadow Mastery - 5/5 points Increases the damage dealt or life drained by your Shadow spells by 10%. Demonology Talents (0 points) # None Destruction Talents (21 points) # Improved Shadow Bolt - 5/5 points Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. # Bane - 5/5 points Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds. # Shadowburn - 1/1 point Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard. # Devastation - 5/5 points Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%. # Destructive Reach - 2/2 points Increases the range of your Destruction spells by 20%. # Intensity - 2/2 points Gives you a 70% chance to resist interruptiong caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell. # Ruin - 1/1 point Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%. Endret 19. april 2005 av efjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå