Gå til innhold

Suse v9.2 installasjon..?


Anbefalte innlegg

Hei, så det allerede var en how 2 install suse v9 på forumet, men så så jeg att det var kommet en suse v9.2 . Saken var da hvordan jeg skulle legge inn v9.2? Er litt blank på dette, men har brukt fedora i 3md'r en stund tilbake, men sprakk og gikk tilbake til win.

 

Er det noen How2's guider jeg kunne følgt? (heldst norske)

 

Eller er v9.2 bare en update for v9? altså ikke innstalerbar?

 

 

Mvh Clony,,

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, så det allerede var en how 2 install suse v9 på forumet, men så så jeg att det var kommet en suse v9.2 . Saken var da hvordan jeg skulle legge inn v9.2? Er litt blank på dette, men har brukt fedora i 3md'r en stund tilbake, men sprakk og gikk tilbake til win.

 

Er det noen How2's guider jeg kunne følgt? (heldst norske)

 

Eller er v9.2 bare en update for v9? altså ikke innstalerbar?

 

 

Mvh Clony,,

SUSE 9.2 har tilnærmet lik installasjonsprosess som SUSE 9.0, så bare følg installasjonsguiden til SUSE 9.0 på Linuxguiden, men bytt ut 9.0 med 9.2. DVD-ISO'er kan lastes ned fra SUSE/Novell's side.

Lenke til kommentar

takker karer, mem hvor laster jeg ned boot.iso filen for v9.2 da? altså den cd'en jeg skal boote med for derretter laste ned suse via web?

 

BTW, har NGT , får jeg automatisk ip da? så att telenor ikke hadde automatisk tilsending av ip..

 

 

EDIT: Er dette den iso boot greiern? ftp://ftp.nl.uu.net/pub/linux/suse/i386/9.2/boot/boot.iso

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...