FranzJosef Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Elendige tjenester begge to, får frimerke-str ut av å betale i dyre dommer. Men hvem er tross alt best? Hos NRK får man vel i det minste full tilgang i 24 timer til alle tjenester? Hos TV2 får man bare akkurat det man kjøper. Men siden TV2 er de eneste som kan vise i fullskjerm så er vel de eneste brukbare. Men se dette! Fra TV2: "Du kan se web-TV i akseptabel kvalitet Båndbredde: 530 kbit/s. Din Internett-leverandør har ikke egen avtale med oss. Normalt vil du derfor ikke få video i mer enn 600 kbit/s. " Jeg har båndbredde 1024 kbit/s. Så på grunn av at min internett-lev. ikke har en egen avtale så skal jeg liksom betale 50 kr for halvparten av kvaliteten til NRK??? Helt utrolig hvor grådige de svina er.
FranzJosef Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Hvordan får man fullskjerm på TV2?
aadnk Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Men siden TV2 er de eneste som kan vise i fullskjerm så er vel de eneste brukbare. Men se dette! Man kan da vitterlig se i fullskjermsmodus på NRK - du må dog lete deg litt frem i brukergrensesnittet, men det finnes. En annen ting man må ta i betrakning, er at NRK tross alt kan bruke lisensinntektene til å bekoste en web-tjeneste, noe som klart gjør det lettere da. Det koster penger å drifte slike tjenster, og TV2 må da, som på sett og vis er tilfellet med NRK, ta betalt for tjenesten. Hva som imidlertid er nokså forunderlig, er at jeg i det siste ikke har kunnet komme inn på WebTV til NRK. Den står og laster uten å komme noen vei. Merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå