Gå til innhold

Problemer med HT og Folding@Home

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har tenkt å slenge meg på folding teamet, men får ikke den hyper threading greia til å fungere. Ser i tsk mgr at cpuen går på 50%.

Har prøvd veiledinga til å enable 2 clienter men får beskjed om at FAH4Console.exe ikke ble funnet, og den må lastes ned. Dette har jeg selvfølgelig gjort, men får alikevell samme feilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her. Begge halvdelene ble liggende på 50 prosent hver. Er ikker det normalt da? Dette skal jeg skjekke litte mer opp i. Skulle det være mulig å kjøre klienten på 100% på begge "sider" burde vi finne ut av det.

Team_Hildershavn

Skrevet

Jeg fikk ikke til å legge flagg på klienten når kjørt som sevice. så jeg reconfigget og kjører begge som consollutgaver nå. Med snarveier lagt inn på startup med flaggene -local -advmethods -forceasm -verbosity 9 lagt inn på snarveiens target linje. -local er essensiell for ht og dual cpu maskiner.

Altså: Shortcut to FAH50.../egenskaper eller properties/ på boksen target står det altså: "C:\...\...\...\Folding klient 02\FAH502-Console.exe" -local -advmethods -forceasm -verbosity 9

argumentene begynner etter "

Stian/pwd3679 på Gisles maskin

Team_Hildershavn

Skrevet
Jeg fikk ikke til å legge flagg på klienten når kjørt som sevice. så jeg reconfigget og kjører begge som consollutgaver nå. Med snarveier lagt inn på startup med flaggene -local -advmethods -forceasm -verbosity 9 lagt inn på snarveiens target linje. -local er essensiell for ht og dual cpu maskiner.

Altså: Shortcut to FAH50.../egenskaper eller properties/ på boksen target står det altså: "C:\...\...\...\Folding klient 02\FAH502-Console.exe" -local -advmethods -forceasm -verbosity 9

argumentene begynner etter "

Stian/pwd3679 på Gisles maskin

Team_Hildershavn

husk at dette er srevet med tanke på Intel P4 Hypertread prossessoer kjørt på xp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...