Gå til innhold

Hva får jeg for ca 8k nå tildags? (Bærbar)


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser på ny (bærbar) maskin, og har planer om å ikke bruke noe serlig mer enn 8000kr!

Den skal vel for det meste brukes til å "se film" og det haddde hvert fint om det var mulig å spille CS på den.

 

Helst en så "enkel" så mulig, uten alt for mye "dildal!

Endret av jorn_:-D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så stor forskjell på dem. Begge kan anbefales. Jeg har mest erfaring med 1557'en og den er helt topp synes no jeg. God skjerm og gode løsninger, men den ligger no mye høyere i pris enn det du hadde tenkt da.

 

Til denne prisen blir jo utvalget mye større.

 

RTP :)

Endret av renpeder
Lenke til kommentar

Blir det ikke litt feil å anbefale en maskin til 10000 uten OS til en som vil ha maskin til 8000? Det blir rundt 3000 over budsjett med nødvendig SW.

 

Til rundt 8000 ville jeg antakelig kjøpt en Dell 6000. Den får du fra omtrent 7500 med bredskjerm som sikkert er OK til film.

 

Selv har jeg en Cybercom Coop PC som jeg godt kunne ha anbefalt om du skulle hatt en maskin til 11000 :roll:

Lenke til kommentar
Blir det ikke litt feil å anbefale en maskin til 10000 uten OS til en som vil ha maskin til 8000? Det blir rundt 3000 over budsjett med nødvendig SW.

 

Til rundt 8000 ville jeg antakelig kjøpt en Dell 6000. Den får du fra omtrent 7500 med bredskjerm som sikkert er OK til film.

 

Selv har jeg en Cybercom Coop PC som jeg godt kunne ha anbefalt om du skulle hatt en maskin til 11000 :roll:

Jeg har holdt på med data i snart 7 år så jeg har nok en del WinXp cd'er liggende... OS og SW er ikke noe problem. Skal ha en Whitebox laptop jeg. (PC uten OS...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...