toss Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 jeg bruker mime_content_type i et script, og får følgende feilmelding: Warning: mime_magic: invalid mode 027777133240. in /mnt/home4/t/to/tossweb/public_html/Selvdiggeren/acp/listfiles.php on line 16 noen som vet hva som kan være gale? takker for alle svar
toss Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 her er hele koden <?php $php_self = $_SERVER['PHP_SELF']; if(!isset($_GET['dir'])){ $dir = '../'; }else{ $dir= $_GET['dir']; } if ($mappe = opendir($dir)){ echo "<strong>Filer:</strong><br />"; echo "<a href='$php_self?dir=$dir'>Up one level</a><br />"; $ant = 0; while (false !==($fil = readdir($mappe))){ $ant++; $type = @mime_content_type($fil); if (is_dir($fil)){ echo "$ant: Directory: <a href='$php_self?dir=$fil'>$fil</a><br />"; } elseif (strpos($type, 'image')){ echo "$ant: $type: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br />"; } elseif (strpos($fil, '.php')){ echo "$ant: PHP-fil: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br />"; } elseif (strpos($fil, '.zip')) { echo "$ant: Zippet mappe: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br/>"; } elseif (strpos($fil, '.css')){ echo "$ant: Stylesheet/css <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br/>"; } else { echo "$ant: Ukjent: <a href='$dir/$fil' target='_blank'>$fil</a><br />"; } } } ?> hvis noen ser andre ting jeg burde forandret på, setter jeg pris på tilbakemeldinger.. den er langt fra ferdig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå