mintman Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Fikk denne boksen droppet fra et creature nå. Er det mulig å få åpnet den? Kan en Rogue åpne den? Og hva kan jeg forvente å finne?
Ciwie Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Rogues og blacksmiths kan åpne hvis de har høy nok skill. (Blacksmith kan lage nøkler)
mintman Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Har også funnet en del Shredder Operating Manuals. Gjetter de er til en quest, men noen som vet hvor den starter?
smetho Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 I Ashenvale starter den. Nær Barrens....hvis du går nordover bra Barrens blir det inn første veien til høyre opp mot et eller annet sted jeg ikke husker navnet på Er langs den veien en plass.
mintman Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Du tenker sikkert på Warson Labour Camp. Har funnet den, men ikke den som gir ut questen.
FJERNET111 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) er det ikke splintertree post du får den? Jo, like utenfor Splintertree Post står det en orc med en lite fungerende Shredder heh. edit: Det er forresten 12 sider du skal finne og du får ganske bra med xp for en så lett quest (null prob å kjøpe opp sidene på AH). Endret 9. april 2005 av SBS
mintman Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Fant det ja. Du må gå helt bort til T-krysset, og så til høyre. Tror jeg har hørt om 3650 XP for den questen, men den tar litt tid.
FJERNET111 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Tror jeg har hørt om 3650 XP for den questen, men den tar litt tid. Tar 2 min å kjøpe alle sidene på AH (kjøpte selv bare 3, da jeg fant de andre i løpet av 30 min).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå