Gå til innhold

Problemer med ny RAM


heriksen

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med de nye RAM-brikkene mine. Det er 2stk PC3200 OCZ Premier Dual Channel 512mb brikker. Når jeg setter dem inn blir pcen veldig ustabil når den skal laste windows, og det rebooter hver gang dersom jeg ikke stiller slår av "turbo-funksjonen" for RAM i bios. Har kun lykkes en gang å komme inn i windows, og da klikket pcen da jeg skulle installere noen drivere. Kjører disse brikkene på et ASUS P4P800 Deluxe hovedkort med en Pentium 4 Northwood 2,6ghz prosessor. Min PSU er på 400W. Noen som har noen forslag eller tips?

Endret av heriksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, 1024mb RAM skal nok gå fint på mitt system ;) Har meget lite plass igjen på systemdisken min, altså den disken der operativsystemet mitt ligger, har faktisk under 100mb igjen. Kan dette ha noen innvirkning på systemets stabilitet? Vil det kunne bedre seg dersom jeg gjør en "format c:"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hehe, 1024mb RAM skal nok gå fint på mitt system ;) Har meget lite plass igjen på systemdisken min, altså den disken der operativsystemet mitt ligger, har faktisk under 100mb igjen. Kan dette ha noen innvirkning på systemets stabilitet? Vil det kunne bedre seg dersom jeg gjør en "format c:"?

Du kan jo ta en defragmentering, det hjelper jo litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...