The_Darkness Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hei. jeg sitter nå hos min onkel å prøver å fikse pc'n hans. jeg har formatert og skal nå legge inn drivere. problemet er det at han ikke har hovedkort cd'n. jeg har prøvd å søke på internett etter driverne men finner minimalt. jeg fant en side med noen drivere, men etter å ha instalert disse får jeg beskjed om at jeg trenger flere. Her er siden med driverne jeg fant, men jeg trenger vist flere. blant annet: "Via bus master ide drivers", og "nettverkskontroller". håper noen kan hjelpe. mvh..
Jarmo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2 > VIA chipsett drivers men du har allerede de i linken din. Kortet har ikke integret LAN så du må nok stappe hoved inn i boxen og studere litt hvilket navn og type LAN-kortet har....
The_Darkness Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 pc'n har et cnet wireless-G: cwp-800 kort.
The_Darkness Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 jeg fikk fiksa med nettverks tingen, men mangler fortsatt den "Via bus master ide drivers. noen som har noe peiling på hvor jeg kan skaffe denne?
Texas Stovner Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Last ned "MSI Live Update" Instaler det på maskinen,og kjør det. Programmet henter frem driverne du skal ha. Programmet instaler også driverne for deg.
The_Darkness Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 ok takk. =) skal prøve det imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå