Gå til innhold

Heisann, noen som vil være veldig greie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg tilslutt bare måtte ha WOW. Jeg har ikke prøvd andre onlinespill av samme type, men en kompis av meg viste meg WOW og jeg bestemte meg for å gå til anskaffelse av spillet. :thumbup:

Jeg fant fort ut at det ikke kommer flere kopier av spiller i norske hyller før 14 april :dontgetit: , så jeg så litt på auksjoner, meldte meg inn i ebay og la inn vinnerbudet på WOW fra en tysker. Saken er bare at det tar LANG TID før han får pengene (internasjonalt og greier ser du). :ermm:

Så da lurte jeg på om noen ville være så greie å *låne* meg et 10-dagers pass (jeg kjøpte en versjon der det følger med et 10-dagers pass), så det kan jeg gi ut til deg/den du skulle gi det til, når jeg omsider får spillet mitt. På den måten kan jeg få begynne characteren min, for det kribler i fingrene. :yes:

Venter ikke at noen gidder hjelpe meg, men ville vært veldig flott!

En annen ting, noen som vil være i samme "klan" som meg når jeg begynner, eventuelt kan jeg få joine noen andres med tanke på at jeg er nybegynner og håper å få litt hjelp med litt forskjellig når jeg kommer alene inn i WOW-verdenen. Gjerne noen andre som også er nybegynnere. :thumbup:

Det var vel egentlig alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja visste det var 14 eller 15.

Ja vet at det ikke er lenge til, men jeg trodde jo at overførselen av monetos skulle gå svinfort, med tanke på at det er snakk om nettbank. Jeg betalte 640,- en hundrelapp til eller fra har ikke så mye å si, er det et så bra spill som alle skal ha det til, så er det vel verdt pengene vil jeg tro. :D

Men altså som sagt, jeg kan gi tilbake et 10-dagers pass når spillet mitt ankommer landet .. so da sku gå nett fint seru :yes:

Skrevet (endret)

640 kr? Elkjøp solgte spillet for 399,- når de hadde det inne. Tipper de kommer til å ha den prisen også når neste pulje av spillet kommer i butikken. Dessuten tar det vel litt tid å få sendt spillet fra tyskland. Er vel her rundt den 15. april :roll:

Endret av Magellan
Skrevet
Magellan  Skrevet 07/04/2005 : 23:04

640 kr? Elkjøp solgte spillet for 399,- når de hadde det inne. Tipper de kommer til å ha den prisen også når neste pulje av spillet kommer i butikken. Dessuten tar det vel litt tid å få sendt spillet fra tyskland. Er vel her rundt den 15. april rolleyes.gif

Han skal ikke sende spillet, bare serialen. Jeg sendte pengene på mandag, så de burde være framme nå straks.

Er ikke så knepen på pengene, sjelden jeg kjøper spill, og dette virker å være virkelig bra, så det faktum at jeg betaler mye mer en hva det koster i butikken gjør meg ingenting ;)

Skrevet

www.paypal.com

Det mest geniale siden hjulet.

Har brukt det i årevis og har til nå bare opplevd 1 scam på eBay (noe som ikke hadde noen verdens ting med paypal å gjøre). Ulempen er at mottaker også må ha en paypal konto. Men dette er ganske vanlig nå til dags for de som bruker ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...