Gå til innhold

fps i source!

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit dette er tatt opp mange nok ganger, men finner fortsatt ikke problemet mitt:P

jeg har en Celeron 2.4 ghz, 512ddr,Radeon 9800SE.

jeg får 27,72 på stress test, og på vanlig maps med ca 10 stykk på har jeg rundt 10 fps hele tia :thumbdown: åssen kan dette ha seg? har jeg for dårlig Pc? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har nok litt lite ram og et ikke så helt nytt skjermkort!kjøp nytt og se forskjellen :thumbup:

Han har lite RAM men ikke for lite, funker med 528MB ram.... Skjermkortet er nok nøkkelen her...

Skrevet (endret)

Cpu og skjermkort er nok de som i første rekke er årsakene til dine problemer. Source motoren er ekstremt cpu avhengig og din celeron blir nok for svak.

512mb minne kan bli litt lite, men det bør du prioritere sist. Vil hjelpe pent lite å kjøpe mer minne til den maskinen du har der.

Du kan enten tweake spillet veldig slik at det blir å se helt forferdelig ut, men du vil få noe bedre fps. Eventuellt kan du oppdatere systemet ditt.

EDIT: Uansett hvor mye du tweaker og styrer tviler jeg sterkt på at du vil klare å få spillet til å flyte akseptabelt på din nåværende pc.

Endret av OterOter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...