didak Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 North Bridge vifta mi bråker som et uvær under oppstart men så gir den seg etter en liten stund (ca 15-30). Det er jo ikke så lenge men det høres skikkelig skummelt ut Lyden kom etter at jeg hadde satt i en ny sata disk, men jeg har skjekket at det ikke er noen kabler eller noe som kommer borti vifta... Jeg har AG8-3rd Eye Hovedkort for S7751 og en P4 3,2 boxed vifte på. skal skifte til Zalman CPU Vifte 7700-ALCU når jeg får ny NB kjøler fra komplett. Kan noen hjelpe en stakkar? Takker for alle svar!
tjaa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det skulle ikke være noen fare for kræsj. Jeg fikk nettopp 3 NB-vifter fra Abit gratis tilsendt, siden 3 av de nye begynte å "raute" (2-3 min.) i oppstarten + litt til. Skriv til [email protected]: Kort beskrivelse av problemet Navnet ditt inkl. leveringsadresse (husk 'Norway') telefonnr. Hovedkortets serienr. Hvilken del du ønsker sendt.
AndersT2 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) På brodern sitt IC7-G kort så fikk han tilsent ny vifte når den andre streika, når denne begynte å bråke etter noen måneder, tok vi rett og slett å fjernet selv viften på den første siden denne hadde en ca 2 cm kjøleblokk, og kjørte uten vifte. Det fungerte meget bra når Zalman 7000 viften også blåser på den. Er du sikker på at den 7700 kjøleren ikke kommer borti Northbidge kjøleren? den er MEGET stor, har den selv, og hvis NB hadde vært høyere så ville den tatt borti, mangler også kun 3 millimeter til minnebrikken på mitt Abit IT7-Max kort EDIT: du skrev at du fikk ny NB kjøler i fra komplett, det er zalman sin slik at CPU vifta passer ikke sant? Slik det står på Zalman sine sider for at den skal passe med hovedkortet. Endret 8. april 2005 av AndersT2
didak Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Takk for svarene! Jeg har nå fått vekk NB kjøleren og innstallert zallman sin nb kjøler og 7700 kjøleren, og de kommer faktisk borti hverandre! Men det går nok bra... Nå er det skjermkortet mitt som bråker mest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå