Slabbedasken Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hver gang jeg prøver å kjøre spillet Sims2: University å får jeg samme melding hver gang: "CD/DVD-emuleringsprogrammvare bøe funnet. Lukk akke CD/DVD-emulatorprogrammer, og start spillet på nytt" Jeg har deamontools og cloneCD, men ingen av disse er på........ Når ble det slik at man ikke kan kjøre spill om man har emuleringsprogrammer? Noen som har noen forslag ti ldette syke phenomenet? -slabbedasken-
mintman Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 (endret) Dette er et kjent problem. Se mer i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299170&hl= Tror ihvertfall CloneCD og Nero er problematisk. Daemon Tools skal fungere. Avinstaller CloneCD og forsøk igjen. Hjelper ikke å lukke programmene. Endret 7. april 2005 av gstavdal
Fat_ASS Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 jupp, fikk samme problem, å jeg hadde clone cd, deamon tools, Alcohol 120% og softdisk installert. det eneste jeg trengte å fjærne helt var clone cd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå