Cultofluna Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Altså.. kjøpte meg Street Racing Syndicate for noen dager siden.. og vet liksom ikke hva jeg skal si om det.. hørtes jo ut til å vere ett kongespill.. Må si jeg ble bra skuffa over grafikk, støtte for ratt osv.. Noen andre som har noen synspunkt om dette spillet? Vil gjerne høre andre sine erfaringer..
Nosferatu Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Testa, pakka vekk... Absolutt ikke ett bra spill. Dårlig gfx, dårlig lyd, dårlig styring.. Rett og slett DÅRLIG! Men for all del, sikkert noen som liker dette også..
Cultofluna Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 vel.. med mindre det kommer oppdateringer som fikser grafikk styring og lyd så vil jeg kansje vurdere å spille det igjenn.. blei skuffa som faen
Fat_ASS Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Var nettop på hjemmesiden deres å det fantes ikke et eneste screenshot!!! Vil de ikke at folk skal se hva de kjøper før de kjøper det?
Cultofluna Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 finner vel screenshots på gamer.no eller noe.. og desverre er det sånn at det ser bra ut på screenshots'ene og helt jævli på spillet.. måtte selvfølgelig vere noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå