Ondskapen Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg firewire, og har sett litt på Komplett.no og der ser det ut som jeg må kjøpe nytt hovedkort får å firewire... Må jeg det? eller kan jeg kjøpe det løst og montere det?
DrEvil aka Jack Black Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120951&cks=SER Kort svar du trenger ikke nytt hovedkort!
Ondskapen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Kobler men det bare til hovedkortet da?
morra Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) Du trenger ikke å ha et hovedkort med firewire for å få det; Prisguiden har mange kort til å sette inn i PCI-sloten. Edit: Kobler men det bare til hovedkortet da?Ja Endret 6. april 2005 av morra
Ondskapen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Er det mye programmer man må instalire?
_M@ts_ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Kobler men det bare til hovedkortet da? eller kan jeg kjøpe det løst og montere det?
Ondskapen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Hva er det som er så morsomt _M@ts_? Så ikke det morsome i det jeg men......
Ümlaüt Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Du kobler firewire-kortet til hovedkortet, ved å sette det inn i en PCI-slot. Det står som regel forklart hvordan du gjør det i bruksanvisningen som følger med kortet.
Nilsen Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Kobler men det bare til hovedkortet da? eller kan jeg kjøpe det løst og montere det? Dra til h* Dette er ett forum hvor man får hjelp til ting man ikke vet fra før, ikke til å bli hengt ut fordi man ikke vet noe.
Black Star Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Advarsel er utdelt til M@ts for totalt å ha misforstått hva dette forumet skal brukes til. Inntil man innser hva dette forumet skal brukes til, kan man finne seg et annet forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå